کد خبر: ۹۱۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۳۸۲
نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس با انتقاد از قیمت بالا و کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: مخالفت با مصوبه واردات خودرو نشان داد که دست‌های پنهان مافیا در این حوزه قابل کتمان نیست.

نماینده مجلس: مخالفت با واردات خودرو نشان داد دست‌های پنهان مافیا قابل کتمان نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، فتح‌الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان‌دستور با اشاره به برخی مشکلات روز کشور گفت: انتظار می‌رود امسال در سایه تلاش‌های دولتمردان از دردها و مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشتی کاسته شود.

وی ادامه داد: تلاش‌های دولت محترم مشهود و در بسیاری از حوزه‌ها قابل تقدیر است اما حقیقت این است که هر روز با گرانی قیمت‌ها و نابسامانی بازار مواجه هستیم.

وی ادامه داد:‌افزایش بی‌وقفه قیمت خودرو در کنار کاهش کیفیت آن قابل قبول نیست و مخالفت با واردات خودرو، نشان می‌دهد دست‌های پنهان مافیا در این حوزه قابل کتمان نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس ادامه داد:‌ در حالی که دولت محترم قول داده بود برنامه جبران حذف ارز ترجیحی را به مجلس ارائه دهد اما تا کنون این کار را نکرده و لذا تأثیر آن را بر قیمت‌ها شاهد هستیم.

توسلی در ادامه به کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی در بسیاری از مناطق کشور اشاره کرد و گفت:‌این وضعیت کشاورزان را نگران و سرگردان کرده و به نظر می‌رسد دولت محترم برنامه‌ای برای جبران این مشکلات ندارد و کشاورزان سرگردان شده‌اند.

وی افزود:‌ از دولت می‌خواهیم برنامه جامع خود را برای حمایت‌های مالی و بانکی و جبران خسارت محصولات کشاورزی اعلام و اجرا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بحران اخیر اوکراین اظهار داشت:‌توسعه‌طلبی ناتو زمینه ناامنی را در منطقه فراهم کرده و این رفتار توسعه‌طلبانه با مقاومت کشورهای منطقه مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد:لازم است دولت روسیه در مقابله با راهبردهای غرب به جای کشتار مردم اوکراین راهبرد دیگری را در پیش گیرد، همانطور که جنایات ائتلاف غربی در یمن، بحرین، عراق و سوریه را محکوم می‌کنیم کشتار مردم عادی اوکراین را نیز محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: