کد خبر: ۹۱۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۵۳۶
مسئول جمهوری خودخوانده دونتسک که مورد حمایت روسیه است گفته نیروهای اوکراینی که در ماریوپل هستند و از تسلیم شدن خودداری می کنند، "باید از بین بروند".

مسئول جمهوری خودخوانده دونتسک: نیرو‌های اوکراینی که در ماریوپل تسلیم نمی‌شودند به گزارش خبرداغ به نقل از بی بی سی: مسئول جمهوری خودخوانده دونتسک که مورد حمایت روسیه است گفته نیروهای اوکراینی که در ماریوپل هستند و از تسلیم شدن خودداری می کنند، "باید از بین بروند".

سربازان روسی در آستانه تصرف بندر ماریوپل در جنوب اوکراین هستند. ویدیوهایی از نیروهای اوکراینی منتشر شده که در آن متعهد شده اند مواضع خود را به نیروهای روسیه تسلیم نکنند.

مسکو در هفته جاری اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰ تفنگدار دریایی اوکراین تسلیم شده اند، ادعایی که اوکراین آن را رد کرده است.

دنیس پوشیلین، مسئول جمهوری خودخوانده دونتسک در گفتگویی با خبرنگاران در ماریوپل گفت: "آن دسته از اعضای عادی ارتش مانند تفنگداران دریایی که آماده تسلیم شدن هستند، این کار را کرده اند. در حالی که به نظر می رسد ملی گراها، یعنی اعضای گردان های ملی گرا قصد تسلیم ندارند، به همین دلیل این افراد باید از بین بروند."

ماریوپل در نقطه ای واقع شده که جمهوری خلق دونتسک ادعای مالکیت آن را دارد و این شهر برای روسیه از اهمیت استراتژیک برخوردار است، چرا که روسیه به دنبال ایجاد مسیری زمینی از کریمه در غرب تا دونباس در شرق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
0
رزمندگان ما هم که در مقابل صدام متجاوز تسلیم نمی شدند و به مبارزه ادامه می دادند، از بین ما رفتند.
در مقابل متجاوز زورگوی جنایتکار، باید ایستادگی کرد و کشته شد. این افتخار است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: