کد خبر: ۹۱۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۳۰۸
میسون گرین وود از زمان پیروزی یک بر صفر مقابل وستهم در 22 ژانویه برای منچستریونایتد بازی نکرده و بازگشت او به جمع شیاطین سرخ در سال منتهی به جام جهانی قطر همچنان نامشخص است.

مهاجم جنجالی همچنان دور از تمرینات منچستریونایتدبه گزارش خبرداغ  و به نقل از اکسپرس، موضع منچستریونایتد در قبال میسون گرینوود بدون تغییر باقی مانده است و علیرغم گمانه زنی ها در رسانه های اجتماعی، این مهاجم در حال حاضر در صف بازگشت به تمرینات نیست.

این مهاجم 20 ساله در ماه فوریه توسط پلیس به ظن تجاوز جنسی، خشونت و تهدید به قتل دستگیر شد و سپس به مدت سه روز با قید وثیقه آزاد شد. شیاطین سرخ تصمیم گرفتند فارغ التحصیل آکادمی خود را در حالی که پلیس به تحقیقات خود ادامه می دهد، از حضور در تمرینات تعلیق کنند.

اکنون انتظار می‌رود پلیس منچستر مدت وثیقه گرینوود را که قرار است در 30 آوریل به پایان برسد، تمدید کند. شایعات از روز جمعه مبنی بر اینکه گرینوود اکنون قرار است به تمرینات تیم اصلی در یونایتد بازگردد، شروع شد.

با این حال، پس از رایزنی با باشگاه، نشریه میل اکنون تایید کرده است که اینطور نیست و هیچ تغییری در وضعیت بازیکن ایجاد نشده است. اکسپرس اسپورت نیز برای اظهار نظر در این مورد با یونایتد تماس گرفته است.

یونایتد وقت خود را سپری می کند و همچنان در حالی که پلیس تحقیقات خود را انجام می دهد به عقب نشسته و در تصمیم گیری درباره آینده او در اولدترافورد عجله نخواهد کرد.

یونایتد همچنین مجبور شد در پایان ماه مارس بیانیه‌ای صادر کند و تأیید کند که وضعیت گرینوود تغییری نکرده، زیرا هواداران فکر می‌کردند که او دوباره در لیست بازیکنان در سایت باشگاه اضافه شده است. اما شیاطین سرخ به صراحت اعلام کردند که گرین‌وود از سایت حذف شد، اما پروفایل او همیشه در وب‌سایت رسمی باشگاه باقی مانده است. 

گرین‌وود امیدوار بود که گرت ساوت‌گیت را برای جام جهانی در قطر متقاعد کند و عضوی از تیم ملی انگلیس در این مسابقات بزرگ باشد. این بازیکن جوان در 24 مسابقه‌ای که در این فصل برای یونایتد در تمامی رقابت‌ها انجام داده، 6 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: