کد خبر: ۹۱۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۲۱۰
سرمربی گل گهر در مورد شرایط تیمش و وضعیت این تیم در تعطیلات لیگ برتر توضیحاتی ارائه داد.

قلعه‌نویی: یک سری قوانین در فوتبال ایران فقط برای امیر قلعه‌نویی نوشته شده است/ خوشحالم در مورد بازیکن گابنی همه چیز برای مردم روشن شدبه گزارش خبرداغ ، امیر قلعه‌نویی در گفتگو با  ایلنا در خصوص شرایط این روزهای گل گهر در لیگ برتر و اهداف این تیم تا اینجای فصل اظهار داشت: با سلام و دعای قبولی نماز و روزه مردم و با التماس دعای خیر در این ایام باید بگویم گل گهر از ابتدا روند و اهدافی برای خودش ترسیم کرده بود که داخل زمین بیشتر از اهدافش به آن رسید. ما بر اساس آمارهای متریکا در آیتم‌های مختلف جزو تیم‌های برتر لیگ هستیم و این نشان می‌دهد داخل زمین به خواسته مان رسیدم. اگر شما جرایم ناعادلانه کمیته انضباطی را کنار بگذارید خط دفاع ما یکی از سه تیم برتر جدول است و در خط حمله هم جزو سه چهار تیم بالای جدول هستیم. اگر امتیازات ما کسر نمی‌شد همین الان اگر اشتباه نکنم تیم سوم جدول بودیم. می‌خواهم بگویم ظلمی که به مجموعه گل گهر شد شاید در تاریخ فوتبال ایران کن هیچ، در جهان هم بی سابقه بود. به نظرم این اتفاق تاثیر بسیار بدی روی فوتبال ایران گذاشت و زحماتی که مجموعه گل گهر از راس مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان از بین رفت ولی با تمام این مشکلات ‌ما به مسیرمان ادامه دادیم و شرایطمان در جدول بد نیست و من واقعاً از مجموعه تشکر می‌کنم که با این فراز و نشیب ها به مسیرش ادامه داد. اگر لطف خدا و تلاش مدیریت و بازیکنان نبود از این موانع عبور می‌کردند.

وی افزود: این ظلم همانطور که گفتم به ضرر فوتبال ایران بود. شما در یک ماجرای مقصر نیستی ولی محکوم می‌شوی. مثل این می‌ماند که شما قصد دارید یک ماشین بخرید و کلیه استعلامات لازم را می‌گیری و پول می‌دهی و ماشین را می‌خری ولی وقتی می‌خواهی سوارش شوی ماشین را از تو می‌گیرند و یک جریمه هم می‌گذارند رویش. خدا را شکر در نهایت همه چیز روشن شد و مردم به حقایق رسیدند و خدا را شاکریم.

سرمربی گل گهر در مورد برنامه تیمش در تعطیلات گفت: ما تمرینات‌مان را شروع کردیم و اوضاع خوبی داریم و خدا را شکر همه از کیفیت بازی گل گهر راضی هستند و در همین بازی اخیر ۶ گل رد و بدل شد و همه از فوتبال لذت بردند. فوتبال یعنی این. یعنی خودت، تماشاگر و حتی تیم حریف از دیدن بازی تیمت لذت ببرید. خدا را شاکریم که گل گهر به لطف خدا و تلاش مجموعه تبدیل به یک برند شده و همه از دیدن کیفیت بازی لذت می‌برند. فوتبالی که مردم دوست دارند همین است. پر‌ موقعیت و پر گل و جذاب. مثل ‌فوتبال چلسی و رئال که مردم دیدند. خوشحالم امیر قلعه نویی هر تیمی رفته چه تیم پر مهره و چه تیم کم‌‌ بضاعت همیشه یکی از بهترین خط حمله‌ها‌ و بهترین خط دفاع ها را داشتم. رکورد کلین شیت و بعضاً پیش آمده دو بازیکن در تیم من در کورس آقای گلی با هم رقابت می‌کردند و فضا هم به شکی بود که این به آن پاس می‌داد تا گل بزند.

قلعه‌نویی ادامه داد: یک سری بازیکنان بودند که اگر به مجموعه ما اضافه نمی‌شدند فوتبالشان تمام شده بود ولی به لطف خدا به روزهای خوبشان برگشتند و الان در تیم های بزرگ بازی می‌کنند. حالا اسم از کسی نمی‌آورم‌ ولی نمونه هایش هستند. این هم نیست که بگویم ما به این افراد لطف و ترحم کرده باشیم، آنها توانایی هایی داشتند که ممکن است در مجموعه های قبلی از آنها به درستی استفاده نمی‌شد ولی ما به این توانایی‌ها ایمان داشتیم و آنها را جذب کردیم و با لطف خدا و تلاش خودشان به روزهای خوب برگشتند.

وی در رابطه با تعطیلی طولانی مدت مسابقات و اثرش روی گل گهر توضیح داد: قشنگی فوتبال به این است که پویا باشد و در جریان باشد. این مدل برنامه ریزی را شما فقط در ایران می‌توانی ببینی و جای دیگری در دنیا بعید می‌دانم مشابه این برنامه ریزی را کسی ببیند. واقعاً آدم تعجب می‌کند از این برنامه ریزی ولی خب باید تمکین کنیم و چاره‌ای نداریم. کافی است کوچکترین حرفی بزنیم و بدون فوت وقت جریمه و محرومیت پشت سرش از راه می‌رسد. یک سری قوانین هم هست که فقط برای امیر قلعه نویی نوشته شده است و اجرا می‌شود و در مورد سایرین شاید اعمال نشود.

سرمربی گل گهر در ادامه گفت: تعطیلات ما خیلی کم بوده و فقط 3-4 روز به بازیکنان استراحت دادیم و بازی های دوستانه تدارک دیدیم و با تیم امید بازی خوبی داشتیم که به نظر من به این مجموعه باید بیشتر رسیدگی شود و نیاز به میادین بین المللی دارند و من از وزیر ورزش هم خواستم که آنها را حمایت کنند. به جز این بازی با تراکتور و فجر را هم تا اینجا برنامه ریزی کردیم و تا بعد ببینیم چه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به حضور اریک بایناما در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب استقلال تاجیکستان خاطرنشان کرد: بازیکن تاجیکستانی را هم ما با مطالعه جذب کردیم و از لحاظ فنی واقعاً بازیکن خوب و با کیفیتی است. امروز او را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب استقلال تاجیکستان می‌بینید که من خودم ندیدم ولی شنیده‌ام عملکرد خوبی داشته و یک پاس گل هم داده است. ما همیشه بازیکنان خارجی را با دقت و مطالعه جذب می‌کنیم و یک موضوع مربوط به مسائل فنی و کیفیت بازیکن است که مربوط به ماست که بازیکن را می‌بینیم و تایید می‌کنیم و مسائل دیگری که ارتباطی به ما نداریم مسئولیتش با افراد دیگری است که آن را تایید کردند ولی در نهایت همه چیز سر گل گهر خراب شد و بازهم می‌گویم خدا را شکر که همه چیز برای مردم روشن شد و همه دیدند چه مسائلی وجود داشت.

 

 

 

گفتگو از: سعید رضی پور

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: