کد خبر: ۹۱۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۶۷۲
جدیدین ساخته سعید روستایی به عنوان یکی از فیلم‌های بخش مسابقه هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد. هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن از ۱۷ تا ۲۸ می (۲۷ اردیبهشت تا ۷ خردادماه) به صورت حضوری برپا خواهد شد.

فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی به بخش مسابقه اصلی جشنواره کن راه یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: جدیدین ساخته سعید روستایی به عنوان یکی از فیلم‌های بخش مسابقه هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد.

فهرست فیلم‌های هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن اعلام شد و فیلم «برادران لیلا» جدیدترین ساخته سعید روستایی به عنوان یکی از فیلم‌های بخش مسابقه اصلی برای کسب نخل طلای بهترین فیلم رقابت می‌کند.

این فیلمساز جوان پس از دو فیلم «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» که در گیشه و جشنواره‌ها با استقبال خوبی مواجه شدند، «برادران لیلا» را در قالب یک درام اجتماعی در تهران ساخته است.

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن از ۱۷ تا ۲۸ می (۲۷ اردیبهشت تا ۷ خردادماه) به صورت حضوری برپا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: