کد خبر: ۹۱۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
امیرحسین آرمان نیز به عنوان بازیگر این فیلم قرارداد خود را منعقد نموده است و به زودی پس از شروع فیلمبرداری به ایفای نقش خواهد پرداخت.

امیرحسین آرمان وارد «بخارست» شدبه گزارش خبرداغ به نقل از سینماگرام: امیرحسین آرمان نیز به عنوان  بازیگر این فیلم قرارداد خود را منعقد نموده است و به زودی پس از شروع فیلمبرداری به ایفای نقش خواهد پرداخت.

فیلم سینمایی بخارست به تهیه کنندگی علی طلوعی ، کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی جدید ترین محصول نبراس پیکچرز است و در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی پس از عقد قرارداد با سایر بازیگران مورد نظر وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.

این کار دومین همکاری مشترک علی طلوعی  و امیرحسین آرمان میباشد. این دو پیش از این در سریال مانکن که پرمخاطب ترین سریال سال ۹۸ در شبکه #نمایش_خانگی بود نیز همکاری داشته اند.اسامی سایر بازیگران پس از نهایی شدن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: