کد خبر: ۹۱۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۴۷۴
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دولت طبق قانون تا پایان برنامه ششم توسعه باید همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را استخدام کند، گفت: براساس تفاهم صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی ۱۷ هزار ظرفیت شغلی برای این افراد ایجاد شده است.

امتیاز ویژه دولت برای فرزندان شهدا و جانبازانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دولت طبق قانون تا پایان برنامه ششم توسعه باید همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را استخدام کند، گفت: براساس تفاهم صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی ۱۷ هزار ظرفیت شغلی برای این افراد ایجاد شده است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، با بیان اینکه سال گذشته ۵۷ هزار ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند، افزود: مراحل استخدام هفت هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در حال انجام است و ۱۰ هزار نفر نیز در سالجاری استخدام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۳۳ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد فاقد شغل هستند، تاکید کرد: برای افرادی که حداقل شرایط را ندارند برنامه‌های دیگری در دست طراحی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
0
0
میخواستم بدانم که خونه خانواده هایی که پدرانشان چند سال اسیر بودن و درصد جانبازیشون 70 پایین تر هست چه رنگیه مگه؟اونها برای ناموس و خاک وطنشون نجنگیدن؟
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
سلام. شهرداری اندیمشک و امور شهری استانداری خوزستان با اینکه بالق بر 4 ماه هست که مراحل گزینش و مصاحبه و تمام آزمایشات و مدارک رو تحویل دادیم هرچند با این همه سنگ اندازی و بهانه استانداری و ادارات مربوطه تمام مراحل گزینش انجام دادیم و منتظر هستیم احکام و تبدیل وضعیت ایثارگران رو انجام بدن متاستفانه انجام نمیدن و هزاران بهانه میارن و با توجه به قانون و نامه استخدامی و برنامه و بودجه کشور باید تمام مشمولین این قانون هر زمان که مراحل گزینش رو طی کردن باید احکام این مشمولین از مورخ 1/1/ 1400 صادر بشن ولی متاستفانه انجام نمیدن و حراست شهرداری و کارگزین با لحن بد و تلبکاران به تمسخر میگیرنمون واقعا اینه حق خانواده ایثارگران و خانواده آنها توروخدا پیگیری کنید
م
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
0
سلام اقای قاضی زاده. پس ماهایی که با مدارک بالای دانشگاهی 10 سال داریم شرکتی کار میکنیم چی؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین صالحی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
0
0
من فرزند شهید هستم که در دستگاه علوم پزشکی فعالیت دارم ولی برای تبدیل وضعیت این بنده اقدام نمی کنند وانگار نمیخواهند تبدیل وضعیت کنند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: