کد خبر: ۹۱۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۱۲۰
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: شراره‌های آتش جهالت، جهانخواری، سلطه‌طلبی و وحشی‌گری که آمریکا و غرب برافروخته‌اند، دنیا را در کام خود فرو برده و شعله های آن بسیاری از کشورها را گرفته است.

شراره‌های آتش جهالت و جهان‌خواری آمریکا و غرب دنیا را در کام خود فرو برده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور، با اشاره به شرایط منطقه و جهان اظهار داشت: شراره‌های آتش جهالت، جهانخواری، سلطه‌طلبی و وحشی‌گری که آمریکا و غرب برافروخته‌اند، دنیا را در کام خود فرو برده و شعله های آن بسیاری از کشورها را گرفته است.

وی افزود: فرهنگ غرب به گونه ای خزنده و زیر پوستی مردم خود را مست کرده تا جایی که هر آنچه در چارچوب اصول غرب نگنجد، بد جلوه می‌دهد و آنچه را در راهبرد این فرهنگ وجود دارد، ارزش وانمود می‌کند؛ تا جایی که تاریخ بشریت هیچ زمانی چنین وضعیت وحشتناک، زشت و پستی به خود ندیده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس اظهار داشت: جاهلیت مدرن تحت پوشش تمدن، ارزش های انسانی را نابود کرده و روی جاهلیت اولیه را سفید کرده است، کدام گوشه تاریخ به یاد دارد که عمل شنیع، کثیف و زشت هم‌جنس بازی به رسمیت شمرده شده شود؟ کدام صفحه تاریخ گواهی می دهد که ازدواج با دختر، خواهر، مادر و دیگر محارم که امروز در برخی از کشورها غیرقانونی شمرده نمی‌شود قانونی قلمداد شده باشد؟

غضنفرآبادی ادامه داد: کدام برگ تاریخ گواهی می دهد که زنان و مردان به جای در آغوش گرفتن فرزندی دلبند، سگ و گربه ای را در آغوش بگیرند؟ کدام مقطع تاریخ به یاد دارد که بی حیایی و بی‌عفتی و ارتباط بی حد و حساب، این گونه بنیاد خانواده را به خصوص در غرب متلاشی کرده و بچه های بیگناهی را آواره کوچه و خیابان تنهایی، تاریکی، غربت و وحشت کند؟!

وی تاکید کرد: اگر زنده به گور کردن دختران در مقطعی از تاریخ بدن انسان را می لرزاند، امروز قراردادن دختران و زنان در ویترین خاری، پستی و حیوانیت، کمتر از زنده به گور کردن آنها نیست؛ عجیب آنکه تنی نمی‌لرزد و غیرتی به جوش نمی‌آید.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: سیاستمداران شیطانی غرب با شعار فریبنده حقوق بشر و آزادی، بلایی بر سر بشریت آورده اند که آن سرش ناپیداست؛‌ ما فریاد می‌زنیم که ای وجدان های بیدار در دنیا نگذارید و نگذاریم بیش از این بشر در دوزخ مهیب بی‌فرهنگی غرب نابود و خاکستر شود.

غضنفرآبادی گفت: از سر درد و غصه فریاد می زنیم که ای زنان و مردان و جوانان مومن و خداجوی ایران اسلامی، با مجهز شدن به سلاح هوشیاری و آگاهی و بصیرت نگذاریم آتش فتنه سوغات غرب، کشور عزیزمان، این پایگاه اخلاق و انسانیت، جوانمردی و اسلامیت را در کام خود فرو برد. نسخه پوچ غرب با محتوای فساد، فحشا و برهنگی و بی‌بندوباری، رقص و اختلاط و آزادی های بی‌حد و حساب، آسایش و آرامش را برای بشر به ارمغان نخواهد آورد.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به آرامش و آسایش، باید به احکام الهی روی آورد؛ باید به قرآن و رمضان پناه برد، باید به خدا برگشت و بندگی کرد، باید منجی را فریاد زد که با آمدنش جهان به آرامش و آسایش و عدالت خواهد رسید.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: