کد خبر: ۹۱۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۱۲۳
وزیر کشور گفت: جریاناتی به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم ایران و افغانستان هستند، دو ملت سابقه دوستی دیرینه ای دارند و ما اینجا میزبان افغانستانی ها هستیم و همکاری تجاری خوبی با افغانستان داریم ولی عده ای در هرات و کابل اقداماتی انجام دادند وسعی می‌کنند باعث ایجاد تنش شوند.

جریاناتی به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم ایران و افغانستان هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز (سه شنبه) در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راجع به دز سوم واکسن کرونا بحث  هایی انجام شد، براساس مصوبه ستاد ملی مبنای محاسبه در سامانه هوشمند دز سوم واکسن هست و کسانی که نوبت تزریق دز سومشان رسیده  از این به بعد مبنا برایشان دز سوم است ولی کسانی که هنوز زمان دز سومشان فرانرسیده مبنا برایشان دز دوم است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از حضور در مدارس و دانشگاه ها شده با این وجود تعداد کمی در مدارس بصورت حضوری شرکت نکرده اند که البته عدم شرکت آنها آثار سوء تحصیلی خواهد داشت.

وحیدی افزود: براساس ارزیابی ها جز در یکی دو کشور دنیا روند ابتلا به کرونا کاهشی است و برای آن کشورها هم صحبت شده که مسافرت به آنها کنترل شود.

وزیر کشور درمورد اتفاقات افغانستان گفت: جریاناتی به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم ایران و افغانستان هستند که باید در نظر داشته باشیم همه این اقدامات برنامه ریزی دشمنان است. 

وی افزود: دو ملت سابقه دوستی دیرینه ای دارند و ما در ایران میزبان افغانستانی ها هستیم و همکاری تجاری خوبی با افغانستان داریم ولی عده ای در هرات و کابل اقداماتی انجام دادند و سعی می‌کنند تشنج  ایجاد کنند، مسئولینی که در افغانستان هستند باید  این مسائل را کنترل کنند و تذکر بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: