کد خبر: ۹۱۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۳۹۲
عضو هیات رئیسه مجلس از جلسه نظارتی مجلس برای انجام بررسی‌ها و پیگیری‌ها درباره رفع موانع تحقق شعار سال خبر داد.

جلسه نظارتی مجلس برای انجام پیگیری‌ها درباره شعار سالبه گزارش خبرداغ ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بررسی‌ها و پیگیری‌ها در مورد سه قانون مرتبط با شعار سال یعنی جهش تولید، دانش بنیان، رفع موانع صدور مجوزهای کسب و کار و اتصال و یکپارچه شدن سامانه‌های مربوط به داده‌ها که در حال حاضر برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده، در روزها و هفته‌های پیش رو انجام می‌شود.

وی افزود: پس از انجام این پیگیری‌ها در جلسه نظارتی مجلس در بیستم اردیبهشت ماه گزارشی از پیگیری های انجام شده درباره این قوانین و به طور کل اقدامات صورت گرفته برای تحقق شعار سال به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در جلسه بیستم اردیبهشت ماه بنا داریم تا خلاء‌های قانونی احتمالی و همچنین اقدامات نظارتی که باید برای تحقق شعار سال انجام شود، مورد بررسی قرار دهیم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه مشترک هیات رئیسی و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس که در روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، موضوع شعار سال و خلاءهای قانونی و اقدامات نظارتی که باید در این زمینه انجام شود مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اگر دولت نیز نکاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تحقق شعار سال مدنظر دارد و یا با خلاء قانونی مواجه است می‌تواند گزارش یا لایحه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: