کد خبر: ۹۱۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۲
هافبک نساجی در مورد پیروزی این تیم مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزرش خبرداغ ، مهرداد عبدی در گفتگو با  ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما مقابل استقلالی قرار گرفته بودیم که در 26-27 بازی قبلی خودش هیچ شکستی را تجربه نکرده بود و از این جهت فکر می‌کنم دست به کار بزرگی زدیم. با برنامه وارد زمین شدیم و فوتبال خودمان را به استقلال دیکته کردیم و در نهایت به نتیجه‌ای که انتظارش را داشتیم و می‌خواستیم رسیدیم و راهی نیمه نهایی شدیم.

وی در مورد انگیزه بالایی که نساجی برای برتری مقابل استقلال داشت، گفت: ما می‌دانستیم شکست استقلال کار سختی است ولی بر این باور بودیم که از پس این کار بر می‌آییم. جام حذفی جامی است که در آن نشد وجود ندارد. دیدید که روز قبل آلومینیوم هم توانست پرسپولیس را شکست دهد یا تیم خوب خلیج فارس سه تیم لیگ برتری را شکست داده و به نیمه نهایی رسیده است پس برای ما کار نشدنی وجود ندارد.

+

هافبک نساجی در مورد تصمیمات داور بازی توضیح داد: من عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم و به نظرم بازیکن در شرایطی نیست که بخواهد در مورد تصمیمات داور صحبت کند ولی خب چون بحث زیاد پیش آمده می‌گویم به نظرم داوری مشکلی که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد نداشت. ضربه ای که به تیر دروازه خورد را من از نزدیک دیدم و اصلاً حتی به خط دروازه نزدیک هم نشد و اعتراض استقلالی‌ها بی مورد بود. در مورد صحنه خطای روی علیرضا حقیقی هم اگر دقت کنید آرمان رمضانیی روی مدافع ما خطا کرد که منجر به زمین خوردن حقیقی شد و تصمیم داور کاملاً درست بود. اتفاقا اگر تیمی بخواهد معترض باشد ما هستیم چرا که فکر می‌کنم در دقیقه 90 بازی روی کریم اسلامی خطای پنالتی شد و داور آن را ندید و البته پنالتی گرفتن در آن دقیقه هم واقعاً کار سختی است. در مجموع نمی‌دانم چرا به داوری اعتراض می‌کنند با اینکه اتفاقا پنالتی ما گرفته نشد.

WhatsApp Image 2022-04-12 at 12.25.54 PM (1)

عبدی در مورد ضربات پنالتی هم توضیح داد: ما روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم و تمرین داشتیم و با تسلط کافی به این ضربات رفتیم. هم ضربات خوبی زده شد و همه وارد دروازه شدند و هم علیرضا حقیقی دستش درد نکند ضربه آمانوف را به زیبایی مهار کرد تا ما در این بازی پیروز شویم و به چیزی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

وی در ادامه گفت: در کل همانطور که گفتم جام حذفی تورنمنتی است که در آن ممکن است نتایج برخلاف انتظار رقم بخورد. ما تیم دست و پا بسته‌ای جلوی استقلال نبودیم و اینکه این فصل 300 دقیقه مقابل آنها گل نخوردیم اتفاقی نیست و هم رفت و برگشت در لیگ و هم در این بازی جام حذفی عملکرد خوبی مقابلشان داشتیم.

WhatsApp Image 2022-04-12 at 12.25.54 PM

هافبک نساجی در مورد سابقه ساکت الهامی در قهرمانی جام حذفی و احتمال تکرار آن توضیح داد: هنوز زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم چرا که بازی سختی با مس کرمان داریم. آنها تیم خوبی هستند و در لیگ یک هم جزو قدرت‌های اصلی به حساب می‌آیند و تا اینجا هم خوب بالا آمدند و تیمی که به نیمه نهایی صعود می‌کند قطعاً حریف آسانی نیست. به نظرم کار ما مقابل مس کرمان سخت‌تر از استقلال است. چرا که در این بازی همه می‌گفتند ما شکست می‌خوریم و همین موضوع باعث شده بود فشار زیادی روی‌مان نباشد ولی این بازی برعکس است و انتظار برد از ما می‌رود و فشار روی ماست و ممکن است به همین خاطر کارمان گره بخورد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: