کد خبر: ۹۱۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۹۰
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ر مبحث انضباطی تیم ملی والیبال نه با کسی تعارف دارم و نه گذشت خواهم کرد.

عطایی: در تیم ملی والیبال با کسی تعارف ندارمبه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران عصر روز گذشته (شنبه 20 فروردین) آغاز شد و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در ابتدای تمرین خطاب به بازیکنان، گفت: همه شما تا کنون تقریبا در رده‌های مختلف با من کار کردید و با روحیه من آشنا هستند. بیش از بحث فنی به بحث انضباطی و انسجام تیمی توجه دارم.

وی تاکید کرد: بر این باور هستم که وقتی یک تیم از نظر کیفیت در حد 70 درصد باشد اما انسجام 100 درصدی داشته باشد، نسبت به تیمی با کیفیت 90 درصد و انسجام 50 درصدی عملکرد بهتری خواهد داشت. به همین دلیل انسجام تیمی برایم خیلی مهم است و باید در تک تک بازیکنان نیز این مهم نهادینه شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: رمز موفقیت تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز همین موضوع بود. بعد از المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران از نظر روحی شرایط خوبی نداشت ولی با هم کمک کردیم و اتفاقی استثنایی رقم زدیم. بعد سه شکست برابر ژاپن در سه سال گذشته، موفق به شکست این تیم آن هم در خانه حریف شدید و عنوان قهرمانی آسیا را به دست آوردید.

وی با تاکید مجدد بر اهمیت انسجام تیمی، گفت: این موضوع به دلیل همدلی به‌دست می‌آید. بحث فنی با تلاش خودتون و برنامه‌های کادر فنی ارتقا می‌یابد، اما موضوع انسجام تیمی در صورتی به دست می‌آید که نظم در تک تک بازیکنان وجود داشته باشد.

عطایی یادآور شد که در مبحث انضباطی تیم ملی والیبال نه با کسی تعارف دارم و نه گذشت خواهم کرد و افزود: هیچ بازیکنی حق ندارد از چارچوب‌های تعریف شده فدراسیون و کادر فنی بگذرد. قابل بخشش نیست و امیدوارم این اتفاق هیچ موقع نیافتد.

تیم ملی والیبال ایران در سال جاری در چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌ها 2022، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند.

اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رویدادهای پیش‌رو از روز گذشته (شنبه 20 فروردین) آغاز شد.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، محمدرضا موذن، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا یلی، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، محراب ملکی سرخی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسن فرهادی، میثم صالحی و احسان دانش‌دوست 19 بازیکن حاضر در این تمرین بودند و جواد کریمی به دلیل سپری کردن دوران نقاهت، در این مرحله از اردو حضور ندارد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: