کد خبر: ۹۱۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۲۲۶
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی یکی از مددجویان یک مرکز توانبخشی درشهرستان کرج را مورد ضرب و شتم قرار داده و فیلم آن نیز درفضای مجازی منتشر شده بود در این استان دستگیر شد.

بازداشت ضارب توانبخش نوجوان در کرجبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا :سرهنگ «محمد نادر بیگی» روزیکشنبه افزود: در پی انتشار گسترده کلیپ ضرب و شتم یک مددجوی ۱۶ ساله توسط یکی از کارکنان یک مرکز توانبخشی در منطقه مهرشهر کرج درفضای مجازی و تشویش اذهان مخاطبان با دستور مقام قضایی دستگیری فرد ضارب در دستور پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرد از تحت تعقیب بودنش مطلع و متواری شده بود اما کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در شهر کرج شناسایی و دریک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند .
نادربیگی با اشاره به پلمب این مرکز توانبخشی با دستور مقام قضایی گفت: مددجویان این مرکز نیز با هماهنگی صورت گرفته به سایر مراکز استان منتقل شدند .
وی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: