کد خبر: ۹۱۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۲۲۱
پرسپولیس با چند تغییر نسبت به دیدار گذشته به مصاف آلومینیوم می‌رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیومبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20:30 امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم است و قرار است با یک روز تاخیر دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را برابر این تیم برگزار کند.

سرخپوشان در این دیدار مثل هفته‌های اخیر از احمد گوهری درون دروازه استفاده می‌کنند و فعلاً به دلیل مشکلاتی که برای حامد لک پیش آمده او در این پست بدون رقیب است.

در خط دفاعی پرسپولیس در این دیدار شاهد حضور علی نعمتی و فرشاد فرجی مثل دیدارهای اخیر هستیم ولی با این تفاوت که نعمتی به جای دفاع مرکزی به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد و هنانوف به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کند تا زوج فرجی در میانه باشد و در سمت راست هم رامین رضاییان ایفای نقش می‌کند.

میلاد و کمال کامیابی‌نیا زوج احتمالی یحیی گل محمدی در پست هافبک دفاعی هستند و دو هافبک هجومی که متمایل به کنار ها بازی می‌کنند هم در این بازی مهدی ترابی و احسان پهلوان خواهند بود. ترابی در سمت چپ و پهلوان در سمت راست بازی می‌کنند.

در خط حمله هم گل محمدی برخلاف بازی قبل ترجیح می‌دهد از زوج عالیشاه در کنار تمیروف استفاده کند و در نبود وحید امیری این دو نفر کنار هم بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شرزود تمیروف، امید عالیشاه

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: