کد خبر: ۹۱۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۴۰۴
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از هواداران و مردم رفسنجان بابت حذف از رقابت‌های جام حذفی عذرخواهی می‌کنم.

ربیعی: عذرخواهی می‌کنم، مقصر این شکست من هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد ربیعی پس از شکست تیمش مقابل خلیج فارس ماهشهر و عدم صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم ماهشهر تبریک می‌گویم. بازی آنطور که مدنظر ما بود نچرخید. از هواداران و مردم رفسنجان هم عذرخواهی می‌کنم. هیچ توجیهی برای این نتیجه ندارم. مسئولیت این شکست برعهده من است و من مقصر هستم.

وی ادامه داد: این بازی‌ها را من تجربه کرده‌ام و برایم قابل پیش‌بینی بود. تیم حریف اراده قوی داشت و جنگنده بودند. فعلاً در چند بازی شانس با ما یار نیست، اما این دلیل نمی‌شود که شکست را توجیه کنم. قطعاً ضعف‌هایی داریم و باید آنها را پوشش دهیم. باید بهتر و موثرتر عمل کنیم. تلاش می‌کنیم که این نتیجه را جبران کنیم. 

ربیعی درمورد اینکه به نظر می‌رسید با نیمی از توان تیمش، بازی را شروع کرد، گفت: اینکه بگوییم این بازی را جدی نگرفته بودیم حرف غلطی است. کاملاً با برنامه بودیم و به گل هم رسیدیم. حریف هم دو تیم لیگ برتری را حذف کرده بود و می‌دانستیم که فشرده دفاع خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: منشا و آذرباد را نگه داشته بودم اواسط بازی وارد زمین کنم. آذرباد فقط دیروز با تیم تمرین کرد. می‌خواستیم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم، وگرنه در نیمه اول بازیکنان خوب عمل کردند.  ما بازی را کاملاً جدی گرفته بودیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و طبیعی بود که حریف انگیزه خیلی زیادی داشته باشد. واقعاً به آنها تبریک می‌گویم. نمی‌توان توانایی و تلاش تیم حریف را نادیده گرفت. انتظار داشتیم ببریم، اما نشد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی شکست تیم شما مقابل تیم لیگ دسته دومی چه بود، تصریح کرد: ما بعد از گل اول باید به گل دوم هم می‌رسیدیم. وقتی گل خوردیم تیم بهم ریخت و از نظر روانی آسیب دیدیم. در وقت اضافه یک فرصت خیلی خوب هم داشتیم. وقتی کار به پنالتی رسید میزان تمرکز بالا تیم پیروز را تعیین کرد. همه بازیکنان با دقت ضربه پنالتی زدند، اما دلیل اصلی شکست قطعاً من هستم. هنوز 6 بازی در لیگ برتر داریم و باید این شکست را جبران کنیم. این شکست از نظر من چیزی از ارزش‌های بازیکنانم کم نمی‌کند

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: