کد خبر: ۹۱۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: فضای مجازی در کشور ما رها است و این رهابودن آسیب‌ها و خسارات بسیاری را برای مردم دارد.

رها بودن فضای مجازی آسیب‌ها و خسارات بسیاری را برای مردم داردبه گزارش خبرداغ ، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس گفت: هر حاکمیتی وظیفه صیانت از شهروندان خود را در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... برعهده دارد و قانونمند کردن فضای مجازی در راستای صیانت از مردم در همین ابعاد است.

وی افزود: فضای مجازی در کشور ما به حال خود رها است و این رها شدگی آسیب‌ها و خسارات زیادی را برای مردم به همراه دارد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما شاهد فروش مواد مخدر و اسلحه از طریق فضای مجازی در سایه فقدان قانون در این حوزه هستیم که این مسئله امنیت مردم و خانواده‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد که باید با قانونمند کردن فضای مجازی با آن به مقابله پرداخت.

صفایی خاطرنشان کرد: متأسفانه در دولت قبل فضای مجازی به حال خود رها شده بود و دولت نیز از این رها بودن فضای مجازی حمایت می‌کرد که این مسئله برای مردم هزینه زیادی به دنبال داشته است.

وی افزود: قانونمند کردن فضای مجازی به هیچ وجه به معنای اعمال محدودیت علیه کاربران نیست و مردم در ساله قانونمند شدن فضای مجازی در فضای امن می‌توانند به فعالیت‌های خود بپردازند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: