کد خبر: ۹۱۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۱
سه دختر جوان در نیشابور به اتهام رقصیدن در آرامگاه شهدا بازداشت شدند.

جزئیات بازداشت سه دختر جوان در نیشابوربه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: سه دختر جوان در نیشابور به اتهام رقصیدن در آرامگاه شهدا بازداشت شدند.

خبرگزاری فارس با انتشار این خبر به نقل از دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور از شناسایی و دستگیری سه دختر در گلزار شهدای بهشت فضل این شهرستان خبر داد.

سید محمد حسینی اظهار کرد: شب گذشته پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رقص و پایکوبی ۳ دختر جوان در گلزار شهدای بهشت فضل، بلافاصله دستورات لازم مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام قضایی در ادامه گفت: متهمان در حضور مقام قضایی با ابراز ندامت و پشیمانی از این اقدام خود، تقاضای عفو و بخشش کردند که با توجه به اظهار پشیمانی و عذرخواهی آنان، با قرار تامین کیفری مناسب، پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: