کد خبر: ۹۱۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۱۹۶
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: البته در المپیک‌ها به گفته رئیس فدراسیون جهانی، والیبال حرف اول را والیبال می‌زند. این موضوع می تواند یکی از بحث‌های جدی برای برندسازی باشد.

داورزنی: تیم ملی ایران تولید خوب ما است/ والیبال حرف اول المپیک‌ها را می‌زندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا داورزنی در مراسم معرفی همراه اول به عنوان حامی والیبال ایران تا المپیک 2024 افزود: خوشحالم که همکاری خوبه فدراسیون والیبال با همراه اول در مسیر المپیک ۲۰۲۴ پاریس اتفاق می‌افتد.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که نقش اسپانسرها و حامیان مالی در رشد و توسعه ورزش به ویژه والیبال تعیین کننده و بی‌بدیل است، تصریح کرد: تا ۱۵ سال پیش ۹۸ درصد از منابع والیبال به دولت بستگی داشت اما در حال حاضر این عدد به ۱۰ درصد رسیده است.

وی افزود: نمایش و عملکرد خوب بازیکنان و تیم‌های ملی والیبال در مسابقات مختلف مورد توجه مردم قرار گرفته‌ استو باعث ایجاد غرور ملی شده و افکار عمومی به این رشته ورزشی ایران افتخار می‌کند. به قول رئیس فدراسیون جهانی والیبال تولید خوب مشتری خود را خواهد داشت و تولید ما تیم ملی والیبال ایران است.

داورزی ادامه داد: وقتی نوجوانان و جوانان والیبال ایران قهرمان جهان شدند و تیم ملی بزرگسالان برای اولین بار در المپیک 2016 حاضر شد و در المپیک 2020 برای دومین بار حاضر شد، نشان داد این موفقیت‌ها بدون حمایت حامیانی که طی 12 سال گذشته به والیبال کمک کردند اتفاق نمی‌افتد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به مردم از والیبال که درخشش در بالاترین سطح دنیاست، گفت: مسابقات رده سنی زیر 17 سال به رده‌های پایه فدراسیون جهانی اضافه شده است. طبیعتا شرایط به گونه‌ای است که در دینا والیبال یک رشته خانوادگی است و طبق آمار منابع رسمی در دنیا بعد از فوتبال با 3.5 میلیارد علاقه‌مند، هاکی روی یخ و کریکت تعقیب کننده در فضای مجازی، والیبال با یک میلیارد علاقه‌مند قرار دارد.

وی تصریح کرد: البته در المپیک‌ها به گفته رئیس فدراسیون جهانی، والیبال حرف اول را والیبال می‌زند. این موضوع می تواند یکی از بحث‌های جدی برای برندسازی باشد. تفاهم بین ما و همراه اول و نقش آن‌ها در پیشرفت والیبال و تحقق اهدافش بسیار تعیین‌کننده است.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: از دکتر اخوان و همکاران عزیزشان در همراه اول بسیار سپاسگزارم به خاطر توجه‌شان به والیبال. به همکاران خودهم تبریک می‌گویم که به قدری خوب کارکردند که والیبال به دفعات از مقام معظم رهبری پیام تبریک دریافت کرده است. این همکاری می‌تواند پنجره‌ای رو به پیشرفت والیبال باشد تا بتوانیم باز هم افتخارآفرینی کنیم.

داورزنی در پایان گفت: به نوبه خودم فقدان اولین کاپیتان والیبال ایران را به جامعه والیبال تسلیت می‌گویم. انشاا… بتوانیم با عملکرد و کار بهتر همه رفتگانی که در این مدت بین ما بودند و حالا نیستند از جمله حاج‌آقا محمدرضا یزدانی‌خرم که امانتی در اختیار ما گذاشتند، امیدوارم بتوانیم این امانت را سالم به مقصد برسانیم و باعث عزت و سربلندی مردم شویم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: