کد خبر: ۹۱۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۲۴۷
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که طی نامه‌ای، اعتراض و درخواست تجدیدنظرخواهی خود را در خصوص محرومیت یحیی گل محمدی به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض خواهد کرد.

اعتراض پرسپولیس به حکم محرومیت یحیی گل‌محمدیبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از جلسه این کمیته با سرمربی سرخپوشان و معاون حقوقی باشگاه، امروز بعد از ساعاتی، حکم خود را اعلام کرد.

در این حکم یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد.

بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای، اعتراض و درخواست تجدیدنظرخواهی خود را به کمیته استیناف این فدراسیون ارسال خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: