کد خبر: ۹۱۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۴۵
اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اقدام تروریستی در حرم مطهر امام رضا علیه السلام بیانیه ای صادر کرد.

مجمع اسلامی دانشجویان: ملت ایران فریب اقدامات تفرقه‌افکنانه بین مسلمانان را نمی‌خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اقدام تروریستی در حرم مطهر امام رضا علیه السلام بیانیه ای صادر و این اقدام را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«این انقلاب‌‎ ‌‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست.‌‎ ‌‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‌‎ ‌‏مرگ نمی ترسیم»

امام خمینی(ره)

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان فردی با هویت و ملیت معلوم اقدام به حمله با سلاح سرد به سه روحانی کرد و منجر به شهادت یکی از شخصیتهای برجسته اهل تشیع گردید این ضایعه بزرگ قلب تمام مسلمانان را جریحه دار نموده است.

روحانیونی که سوءقصد واقع شده اند، از عناصر جهادگر و پرتلاشی بودند که برای خدمتگزاری به مردم مشهد مقدس اقدامات ارزشمندی را به ثمر میرساندند.

این حادثه در حرم امام رضا(ع) که برای تمامی فرق و مذاهب اسلامی مورد احترام است و همچنین در ماه مبارک رمضان، جنایتی آشکار به حساب می آید و تمام مردم از این بی حرمتی و جنایت گذشت نخواهند کرد.

ملت بصیر و بزرگ ایران  تحت زعامت داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای با شناخت دقیق توطئه های مستکبرین، فریب تفرقه‌افکنی‌های بین مسلمانان را نخواهند خورد و با اتحادی بیشتر تا نابودی کامل ابنیه کفر و جهل و تکفیر از پای نخواهند نشست.

اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و تعرض به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام، شهادت روحانی مخلص و جهادگر شهید اصلانی را به محضر امام زمان(ع) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت خداجو و همیشه در صحنه، خصوصا خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال شفای عاجل  آن دو روحانی جهادی عزیز را مسئلت نموده و خواستار پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن توسط نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی است و اعلام می دارد که در انجام تکلیف خود در جهاد تبیین نسبت به توطئه های نظام سلطه از هیچ تلاشی دریغ نورزد. ان شاالله

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: