کد خبر: ۹۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۵۰۷
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت خواست تا اجازه دهد طبق مصوبه تلفیق واردات خودرو انجام شود تا عرصه رقابت در بازار خودرو را ایجاد شده و مردم بتوانند خودرو با کیفیت سوار شوند.

تا کی می‌خواهیم ارابه‌های نعش‌کش داشته باشیم؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت خواست تا اجازه دهد طبق مصوبه تلفیق واردات خودرو انجام شود تا عرصه رقابت در بازار خودرو را ایجاد شده و مردم بتوانند خودرو با کیفیت سوار شوند.

 رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت روحانی در حرم رضوی بیان کرد: از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول تشکر می کنم و امیدواریم مصوبات سفر هرچه سریع تر محقق شود.

وی ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون تلفیق که با افزایش قیمت گندم موافقت کردند، گفت: از دولت نیز تشکر و قدردانی می کنیم که با این موضوع موافقت کردند. در بحث آفتابگردان، سویا، کلزا و پنبه نیز با توجه به هزینه های داشت، کاشت و برداشت می خواهیم که افزایش قیمت آنها را نیز رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و مسئولین تعیین قیمت محصولات کشاورزی ای ن موضوع را دنبال کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یازدهم در رابطه با گرانی خرما، گوشت قرمز و مواد لبنی و گرانی دارو و تجهیزات به وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت تذکر داد و گفت: امروز مردم مستضعف، بازنشستگان و کارمندان در هزینه های دارو و درمان مانده اند.

نوروزی در بحث خودرو به وزیر صمت نیز تذکر داد و عنوان کرد: در تعطیلات امسال بیش از ۷۰۰ کشته در جاده ها داشتیم، تا کی می‌خواهیم ارابه های نعش کش را داشته باشیم؟ باید اجازه دهید طبق مصوبه تلفیق واردات خودرو داشته باشیم و عرصه رقابت در بازار خودرو را ایجاد کنیم تا مردم بتوانند خودرو با کیفیت سوار شوند.

نماینده مردم علی آباد کتول از وزیر نیرو گفت: تحقق فاز دو نیروگاه علی آباد کتول خواسته مردم شهرستان است و با توجه به قطعی آب و برق در سال گذشته، این موضوع را عملیاتی کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: