کد خبر: ۹۱۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۱۷۳
کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو گفت: رقبای مستقیم ما در ورزشگاه امام رضا (ع) به میدان می‌روند؛ منتهی من به عنوان بازیکن تیم مشهد اجازه حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) را ندارم.

بیژن: جوانی مانع پیروزی شهرخودرو شد/ در مشهد به رقبای ما کمک می‌کنندبه گزارش خبرداغ ، مجتبی بیژن در گفتگو با ایلنا در خصوص تساوی گل‌گهر سیرجان و شهرخودرو در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: گل‌گهر یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که پرافتخارترین کادرفنی لیگ برتر و مهره‌های خیلی خوبی دارد. در واقع گل‌گهر دو تیم خوب در زمین و روی نیمکت دارد. با این حال بازی را خیلی خوب پیش بردیم و منسجم ظاهر شدیم.

وی افزود: متاسفانه در دقایق پایانی نیمه اول گل خوردیم که از نظر فوتبالی دقایق بدی محسوب می‌شود. در نیمه دوم گل سوم هم به ثمر رساندیم؛ اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم. شاید بازیکنان ما فکر کردند کار تمام شده و برنده شدیم. اما گل‌گهر با تجربه بالا و مهره‌های خوبی که داشت فشارش را از دقیقه 70 به بعد افزایش داد و روی کرنر گل دومش را زد و بعد از آن هم به گل سوم رسید.

کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر در این بازی برنده می‌شدیم 3 امتیاز فوق العاده در شرایط حساس و در بازی که کسی انتظارش را نداشت کسب می‌کردیم. جوانی بازیکنان ما روی نتیجه بازی تاثیرگذار بود. مانند بازی قبلی واقعاً می توانستیم برنده باشیم. به خاطر همین جوانی امتیازات کامل دو بازی اخیر را از دست دادیم. بعد بازی بازیکنان طوری بغض کردند انگار ما بازنده بازی شدیم.

بیژن پیرامون اینکه شهرخودرو در 6 هفته باقی مانده لیگ بیستم باید به مصاف رقبای سختی برود، عنوان کرد: از 6 مسابقه 4 بازی،‌ واقعا سخت و سنگین است. معتقدم در این بازی‌ها با وجود تمام سختی‌هایی که دارد نیاز به کارهای انگیزشی و روحی برای بازیکنان نداریم. چون بازیکنان انگیی زه زیاددارند. بنابراین برای موفقیت تلاش می‌کنند. از این جهت کار در 4 مسابقه واقعاً به نفع ما است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط مالی شهرخودرو مطابق انتظار او و بقیه بازیکنان پیش رفته است، تصریح کرد: آن طور که انتظار داشتیم شرایط مالی تیم پیش نرفته است. از نظر میزان دریافتی عقب هستیم و انتظار ما این است که در شرایط حساس باید به ما کمک کنند. البته قول‌هایی داده شده که قرار است در وقفه لیگ برتر پرداخت شود.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص ناراحتی سیدعباسی و گلایه او بابت عدم حمایت از تیمش، اظهار داشت: ما تنها نماینده خراسان در لیگ برتر کشور هستیم، اما واقعاً احساس تنهایی می کنیم. واقعاً نیاز به کمک داریم و گلایه سیدعباسی به حق است. رقبای مستقیم ما در ورزشگاه امام رضا(ع) به میدان می‌روند؛ منتهی من به عنوان بازیکن تیم شهرمان اجازه حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) را ندارم. اینها مسائلی است که باید به آن پرداخته شود.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: