کد خبر: ۹۱۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۲۰۸
رئیس مجلس با اشاره به جنایت رخ داده در مشهد و شهادت یک روحانی فعال و جهادی خطاب به مسؤولان مربوطه گفت: ضروری است که این موضوع پیگیری شده و عوامل داخلی و خارجی آن ریشه‌یابی شوند.

جنایت رخ داده در مشهد سریعا پیگیری و عوامل داخلی و خارجی آن ریشه‌یابی شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 17 فروردین) در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: جنایت رخ داده در حرم مظهر رضوی را محکوم می‌کنم و در ابتدا این حادثه ناگوار را تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد:‌شهادت روحانی فعال و جهادی حجت‌الاسلام اصلانی که در مناطق محروم و سایر مناطق به مردم خراسان و به ویژه مشهد خدمات‌رسانی می‌کرد را تسلیت می‌گویم و برای سایر مجروحین آرزوی شفا دارم.

رئیس مجلس تصریح کرد:‌مسؤولان مربوطه باید سریعا این اتفاق را رسیدگی کرده و ضروری است که پیگیری‌ها و ریشه‌یابی‌های سریعی در خصوص عوامل داخلی و خارجی این حادثه صورت گیرد؛ پیگیری جدی آغاز شده و امیدوارم که با جدیت بیشتری پیش رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: