کد خبر: ۹۱۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۴۲
نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس با بیان اینکه یکی از راه‌های تحقق شعار سال جذب سرمایه‌گذار است، گفت: در ادارات دولتی اراده‌ای برای این کار نیست و درخواست‌های سرمایه‌گذاری در پیچ و خم‌های اداری گم می‌شود.

درخواست‌های مجوز سرمایه‌گذاری در پیچ و خم‌های اداری گم می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، ولی‌الله بیاتی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی در جلسه علنی امروز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» اظهار داشت: فرمان رهبر انقلاب برای شعار سال محقق نمی‌شود مگر اینکه مسئولان همگی با روحیه جهادی و عملیاتی کار کنند و در اجرای این فرمان از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق شعار سال، جذب سرمایه‌گذار است، اما در ادارات دولتی اراده‌ای برای این کار نیست و درخواست‌های سرمایه‌گذاری در پیچ و خم‌های اداری گم می‌شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه به وضعیت دام کشور اشاره کرد و گفت: دامداران به دلیل کمبود نهاده‌های دامی و نوسانات بازار در سال‌های اخیر به شدت نیازمند کمک هستند و اگر امروز از آنها حمایت نشود، علاوه بر تعطیلی بسیاری از مشاغل روستایی، با کمبود گوشت قرمز مواجه خواهیم شد.

بیاتی در ادامه با بیان اینکه بیش از 74 درصد جمعیت کشور در شهرها ساکن هستند اما شهرداری‌ها، متولی واحد و قدرتمندی ندارند، عنوان کرد: در دولت فقط یک سازمان در وزارت کشور به عملکرد شهرداری‌ها نظارت می‌کند که کافی نیست و لازم است وزارت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شود.

وی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای ایران در وین اشاره کرد و اظهار داشت: اقتدار و اعتبار این نظام به راحتی به دست نیامده و خون‌های بسیاری تقدیم شده است؛ در مذاکرات وین اقتدار کشور حفظ شود و در توافق نهایی نیز به منافع ملت توجه شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: