کد خبر: ۹۱۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گوید به لحاظ مالی مشکلی ندارد و به لحاظ هزینه، تامین است اما اگر کار نکند زنده نیست و می‌میرد.

بازیگر پیشکسوت: کار نکنم می‌میرمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا  ، رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گوید به لحاظ مالی مشکلی ندارد و به لحاظ هزینه، تامین است اما اگر کار نکند زنده نیست و می‌میرد.

رضا فیاضی که سال ۱۴۰۰ تقریبا از بازیگران پرکار تلویزیون بود، درباره این که سالی که گذشت به لحاظ کاری برایش چگونه بود و تمرکزش بیشتر روی چه کاری بود، گفت: «امسال به لحاظ موقعیت‌هایی که داشتم شخصاً برایم سال خوبی بود. بعد از این که درگیر کرونا شدم، از کیش به تهران برگشتم‌. همان‌طور که می‌دانید به مدت پنج سال آن‌جا زندگی کردم، کتابفروشی‌ام را اداره می‌کردم و تدریس می‌کردم اما بعد از ابتلاء به کرونا دیگر نتوانستم بمانم و به تهران برگشتم. بعد از بازگشت از کیش تمام تمرکزم را روی کار گذاشتم و الان خدا را شکر جزو پرکارترین بازیگران تلویزیون شده‌ام. طبیعتاً این اتفاقات برایم خوشایند است.»

او همچنین اظهار کرد: «یکی از اتفاقات خوبی که سال گذشته برایم افتاد این بود که به همراه آقای عنایت بخشی برایمان بزرگداشت گرفتند و خیلی خوشحال شدیم. همچنین شبکه مستند، مستندی از زندگی‌ام در سال گذشته ساخت که این هم از اتفاقات خوب زندگی‌ام بود. از دو کتاب صوتی داستانم هم در فرهنگسرای رسانه رونمایی شد و در کنار همه این اتفاقات خوشایند، کارهای بازیگری زیادی برای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی داشتم که خیلی خوب بودند ولی در کل بیشتر تمرکزم روی نوشتن و بازیگری در تلویزیون بود و حجم کاری بسیار بالایی داشتم اما در عین حال آسیب‌هایی هم داشتم. در کل ۱۴۰۰ برایم سال درستی بود.»

فیاضی همچنین درباره این که طی این دو سال، دوران کرونا را چطور سپری کرد، این‌گونه گفت: «همان‌طور که مطلع هستید من خودم سال گذشته علی‌رغم این که واکسن هم زده بودم، درگیر این بیماری شدم و حدود یک ماه واقعا اذیت شدم. زمانی که سریال «خانه پرتقالی‌ها» را بازی می‌کردم مدتی کار تعطیل شد، راستش نمی‌دانم از کجا کرونا گرفتم، در کیش یا پروژه «خانه پرتقالی‌ها»، اما خدا را شکر می‌کنم که به خیر گذشت و خداوند مرا کمک کرد. امیدوارم در سال جدید شاهد پایان کرونا باشیم.»

بازیگر سریال‌های «قصه‌های تابه‌تا»، «دنیای شیرین»، «تهران ۱۱»، «کلاه پهلوی» و «معمای شاه» در ادامه درباره این که مهم‌ترین آرزویش در سال جدید برای مردم کشورش و خودش چیست، خاطرنشان کرد: «برای من، اصل مردم کشورم هستند. آرزویم شادی مردم سرزمینم است. وقتی مردم شاد باشند و دستشان در جیبشان باشد طبیعتا من هم خوشحالم چون من هم جزو مردم کشور هستم. ای کاش می شد جنگ در تمام جهان تمام شود و شادی نصیب همه شود. مهم‌ترین آرزویم در سال ۱۴۰۱ توقف جنگ در جهان و شاد بودن مردم کشورم است ان شاءالله در سال جدید ما کمتر شاهد اتفاقات تلخ باشیم.»

او سپس درباره کارهای جدیدش در تلویزیون توضیح داد: «سریالی تحت عنوان «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده در صداوسیمای خوزستان تولید شد که من در آن حضور داشتم و قرار بود از شبکه دو سیما پخش شود ولی گویا اتفاقات دیگری برایش افتاد و نمی‌دانم کی و از کدام شبکه پخش شود. این مجموعه کار خوبی است امیدوارم مخاطبان هم دوستش داشته باشند. همچنین سریال «خانه پرتقالی‌ها» را داشتم که ایام نوروز روی آنتن رفت. سریال طنز «خوشنام» را دارم که اکنون در شب‌های ماه مبارک رمضان در حال پخش است که این کار هم خوب بود. همچنین سریال «عقرب عاشق» ساخته حسین سهیلی‌زاده از دیگر فعالیت‌هایم در سال ۱۴۰۰ بود که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد. یک تله‌فیلم هم با سیامک خواجه‌وند کار کردم. در کل ۱۴۰۰ خیلی پر کار بودم و خدا را شکر می‌کنم. من به لحاظ مالی مشکلی ندارم و خدا را شکر به لحاظ هزینه تامین هستم اما اگر کار نکنم زنده نیستم و می‌میرم. من عاشق کارم هستم، حالا اگر پروژه‌ها پولم را هم به موقع بدهند، قطعا روند زندگی‌ام بهتر می‌چرخد و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنم ولی متاسفانه برخی پروژه‌ها بازیگران را اذیت می‌کنند.»

رضا فیاضی در پایان گفت: «بیشترین دغدغه و عشقم، کار برای بچه‌هاست. اساسا کار در حوزه کودکان را خیلی دوست دارم و خیلی برایم ارزشمند است. امیدوارم ما در سال جدید برای کودکان کارهای بهتر و بیشتری داشته باشیم. در پایان آرزو می‌کنم سال خوبی برای همه به همراه سلامتی و موفقیت باشد.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: