کد خبر: ۹۱۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۸
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی و دستگیری یکی از اوباش این شهرستان و کشف یک قبضه سلاح از مخفیگاه وی خبر داد.

دستگیری شرور مسلح در فردیسبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ کامران ملکی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردیس در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح شهر و نیز طی دریافت یک خبر مبنی بر حمل و نگهداری سلاح توسط یکی از اوباش این شهرستان بلافاصله اکیپی از ماموران مجرب شهرستان تشکیل و به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در پی پایش های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، محل دقیق تردد شرور مسلح را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این متهم، یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به توقیف خودرو متهم گفت: پس از تکمیل پرونده، متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ملکی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز انتظامی کشور است و هر احدی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: