کد خبر: ۹۱۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۱۶۵
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که به بهانه ساخت مسکن ۱۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی با وعده تحویل مسکنبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ "محمدعلی آدینه لو" درباره جزئیات این خبر افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها تحت عنوان ساخت مسکن؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی با وعده تحویل مسکن در زنجان

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهم خود را به عنوان یکی از سازندگان مسکن در سطح شهر زنجان معرفی و به این طریق از افراد کلاهبرداری کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در شهر زنجان شناسایی و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ آدینه لو افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از شهروندان خواست قبل از هرگونه معامله ملکی حتماً با استعلام کد رهگیری و تحقیقات جامع از مراکز قانونی از معتبر بودن اینگونه معاملات مطمئن شوند چرا که هوشیاری و آگاهی مردم در این مورد می‌تواند مانع از وقوع چنین جرایمی شود.

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: