کد خبر: ۹۱۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۷۲
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از حضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی استان از ۱۴ فروردین خبر داد.

نحوه فعالیت مدارس از ۱۴ فروردین چگونه است؟به گزارش خبرداغ ، مجید یزدان پناه گفت: بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا و دستور رئیس جمهوری، برای جلوگیری از افت تحصیلی پنهان دانش آموزان، آموزش در مدارس استان از ۱۴ فروردین حضوری خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این تصمیم، همه دانش آموزان و معلمان از ۱۴ فروردین باید در مدارس حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش‌آموزانی که علائم بیماری کرونا داشته باشند با تایید پزشک می‌توانند تا زمان بهبودی در منزل بمانند.

یزدان پناه اشاره‌ای هم به آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان داشت و گفت: تمهیدات لازم برای آموزش حضوری دانش آموزان اندیشیده شده و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس جدی گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین نشست هایی در خصوص تامین سرویس مورد نیاز برای تردد دانش آموزان برگزار شده و سرویس ها از روز ۱۴ فروردین آماده خدمات‌رسانی به دانش آموزان خواهند شد.

وی در خصوص نحوه فعالیت شبکه شاد نیز گفت: آموزش مجازی قطع نخواهد شد و در کنار آموزش حضوری و به عنوان یک ابزار مکمل باقی می ماند.

وی در ادامه اشاره ای هم به احتمال اضافه شدن یک ماه به سال تحصیلی جدید برای تکمیل آموزش دانش آموزان داشت و گفت: پیشنهاد اضافه شدن یک ماه به سال تحصیلی جدید-برای تمامی دانش آموزان بجز کلاس دوازدهمی ها که کنکور دارند- به شورای عالی آموزش و پرورش داده شده و در صورت تایید این شورا این تصمیم اجرایی خواهد شد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: