کد خبر: ۹۱۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۱
سرویس امنیتی ستاد اطلاعات دولت انگلیس مدعی شد بعضی از نیروهای روسیه از اجرای دستورات در اوکراین سرپیچی، تجهیزات خود را معدوم و - به صورت اتفاقی - یکی از هواپیماهای هم‌رزمان خود را ساقط کرده‌اند.

سازمان جاسوسی انگلیس: پوتین در سنجش توانایی ارتش روسیه به شدت اشتباه کرد / بعضی از نیرو‌های روسیه از اجرای دستورات در اوکراین سرپیچی می‌کنند / روس‌ها به صورت اتفاقی یکی از هواپیما‌های خود را ساقط کرده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سرویس امنیتی ستاد اطلاعات دولت انگلیس مدعی شد بعضی از نیروهای روسیه از اجرای دستورات در اوکراین سرپیچی، تجهیزات خود را معدوم و - به صورت اتفاقی - یکی از هواپیماهای هم‌رزمان خود را ساقط کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، جرمی فلمینگ، رئیس ستاد اطلاعات دولت انگلیس گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در سنجش توانایی نیروهای ارتش روسیه «به‌شدت اشتباه» کرده و مقاومت مردم اوکراین و عزم غرب را نیز دست‌کم گرفته است.

فلمینگ گفت: پوتین قضاوت بسیار نادرستی از شرایط داشته است؛ ما معتقدیم که مشاوران پوتین می‌ترسند حقیقت را به او بگویند.

او همچنین مدعی شد که اسنادی در دست دارد که نشان می‌دهد نیروهای روسیه روحیه‌ای ضعیف و تجهیزاتی ضعیف دارند.

رئیس ستاد اطلاعات انگلیس گفت: (بعضی از) نیروهای روسیه که روحیه و تجهیزات ضعیفی دارند، از اجرای فرامین سرپیچی می‌کنند، آن‌ها همچنین به تجهیزات خود آسیب رسانده و حتی به صورت اتفاقی، یک هواپیمای روسی را ساقط کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدغیبعلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
0
0
دروغ پراکنی وایجاد شکاف یاس ونامیدی وشیطنت تو ذات انگلستانه اگه نیروهای روس وادوات جنگیش بی کیفیت بودند نمی تونست این بلا روسراکراین وغرب تمام جهان غرب دربیاورند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: