کد خبر: ۹۱۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
اتحادیه فوتبال مصر رسما از سنگال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا شکایت کرد.

خشم عمومی در مصر، شکایت رسمی از سنگال به فیفابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: اتحادیه فوتبال مصر رسما از سنگال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا شکایت کرد.

شب گذشته تیم ملی سنگال میزبان مصر بود و در ۹۰ دقیقه به برتری ۱-۰ دست یافت. بولایه دیا در دقیقه ۳ موفق به گشودن دروازه فراعنه شد، اما این نتیجه برای صعود شیرهای ترانگا به جام جهانی کافی نبود و با توجه به پیروزی ۱-۰ مصر در بازی رفت، این مسابقه در دقایق اضافه پیگیری شد.

تلاش قهرمان و نایب قهرمان جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ در ۳۰ دقیقه وقت اضافه، گلی در بر نداشت تا ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز مسابقه باشد. در ضیافت پنالتی‌ها سنگال با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید تا همانند فینال جام ملت‌های آفریقا، از سد شاگردان کارلوس کی‌روش بگذرد و مسافر قطر شود. محمد صلاح پنالتی نخست مصر را از دست داد تا ناکامی‌اش در مصاف با سنگالی‌ها تکمیل شود.

در دیدار سنگال و مصر، تماشاگران حاضر در ورزشگاه از زمان پخش سرود ملی تیم‌ها تا پایان مسابقه، به صورت بازیکنان مصر می‌انداختند که این اقدام باعث اعتراض بازیکنان شد.

 

اتحادیه فوتبال مصر در پی رفتار عجیب و غریب هواداران سنگال، شکایتی رسمی را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا تقدیم کرد.

 در تمام طول بازی بازیکنان مصر با نورهای لیزر هواداران حاضر در ورزشگاه مورد آزار قرار گرفتند و به خصوص این مساله در هنگام ضربات پنالتی نمود بیشتری پیدا کرد. تصویر محمد صلاح هنگام زدن ضربه پنالتی اول مصر به خوبی نمایانگر همه چیز بود.  چهره او کاملا سبزرنگ شده بود و پنالتی اش را نیز به آسمان زد.

بنرهای نژادپرستانه و توهین آمیز بر علیه تیم ملی مصر، لیزر انداختن روی چهره بازیکنان به خصوص محمد صلاح و نیز پرتاب بطری آب و اشیا دیگر به سمت بازیکنان مصر موارد مطرح شده در شکایت نامه اتحادیه فوتبال مصر هستند. تصاویر و ویدیوهایی از حمله به اتوبوس حامل بازیکنان مصر و شکسته شدن شیشه اتوبوس و مصدومیت چند عضو تیم ملی مصر نیز به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا ارائه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: