کد خبر: ۹۱۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۳
محمد باقر قالیباف در توییتی در خصوص جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه مشهد در جریانمسابقه فوتبال ایران و لبنان نوشت: رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی‌های مدیریتی و تصمیم گیری‌های شتابزده بود، عموم مردم را متأسف و متأثر کرده است.

قالیباف درمورد برخورد با بانوان در مشهد: این رفتار غیرمنطقی ناشی از تصمیم گیری‌های شتابزده بودبه گزارش خبرداغ ، محمد باقر قالیباف در توییتی در خصوص جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه مشهد در جریانمسابقه فوتبال ایران و لبنان نوشت: رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی‌های مدیریتی و تصمیم گیری‌های شتابزده بود، عموم مردم را متأسف و متأثر کرده است.

قالیباف در توییت دیگری هم نوشت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مأمور شده است تا با قید فوریت و با احضار مسئولان خاطی، به این سوء مدیریت رسیدگی کند و زمینهٔ استیفای حقوق بانوان محترم و ارجمند را فراهم نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: