کد خبر: ۹۱۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۱۵۴
در پی ارائه گزارشی از حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال دیروز ایران و لبنان در مشهد، رییس جمهور، وزیر کشور را برای بررسی دقیق موضوع، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

رئیسی دستور پیگیری حوادث مشهد را صادر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: در پی ارائه گزارشی از حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال دیروز ایران و لبنان در مشهد، رییس جمهور، وزیر کشور را برای بررسی دقیق موضوع، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

در پی ارائه گزارشی از حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال دیروز ایران و لبنان در مشهد در خصوص فرآیند فروش بلیط، عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا در رعایت سقف مجاز تماشاچیان و تضییع حقوق برخی از شهروندان که برای تماشای مسابقه، بلیط تهیه کرده بودند، رییس جمهور، وزیر کشور را برای بررسی دقیق موضوع، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: