کد خبر: ۹۱۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
حجت الاسلام و المسلمین جعفر منتظری، دادستان کل کشور در واکنش به جلوگیری از ورود خانم ها به ورزشگاه امام رضای مشهد در بازی فوتبال ایران و لبنان گفت: باید مسئولین عقل‌شان را به کار می‌انداختند. منتظری افزود: نه تنها عذخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه آنها را برگردانند.

واکنش دادستان کل کشور به جلوگیری از ورود خانم ها به ورزشگاه مشهد: مسئولین باید عقل‌شان را به کار می‌انداختند / باید وجوه خانم‌ها به آن‌ها بازگردانده شودحجت الاسلام و المسلمین جعفر منتظری، دادستان کل کشور در واکنش به جلوگیری از ورود خانم ها به ورزشگاه امام رضای مشهد در بازی فوتبال ایران و لبنان گفت: باید مسئولین عقل‌شان را به کار می‌انداختند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، او گفت: اگر شرایط مهیا نبود و امکان این که خانم ها را به ورزشگاه راه دهند، نبود، مسئولین از ابتدا باید عقل خود را به کار می انداختند و بلیت نمی فروختند. اینکه انسان بلیت بفروشد و بعد راه ندهد، قابل قبول نیست

منتظری افزود: نه تنها عذخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه آنها را برگردانند.

دادستان کل کشور گفت: ظرفیت ورزشگاه و بخشی که برای خانم ها در نظر گرفته شده بود، مشخص بود و باید مدیریت می شد و به نظر من این اتفاق ناشی از عدم مدیریت بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: