کد خبر: ۹۱۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۱۴۳
کمیسیون اخلاق ورزش کشور به ماجرای پیش آمده در بازی ایران و لبنان ورود کرد.

واکنش کمیسیون ورزش کشور به اتفاقات مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: در پی حوادث تلخ پیرامون بازی ایران و لبنان در مشهد، دبیرخانه کمیسیون اخلاق ورزش کشور از فدراسیون فوتبال خواست بابت اتفاقات مشهد عذرخواهی کند.

کمیسیون اخلاق ورزش کشور طی اطلاعیه اعلام کرد نحوه مدیریت آخرین مسابقه مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال از جمله ضعف مشهود مدیریت حضور و استقرار تماشاگران و عدم پیش بینی و هماهنگی لازم برای حضور بانوان تماشاگر نوعی رفتار غیر اخلاقی نسبت به تماشاگران بعنوان عضوی از خانواده بزرگ ورزش تلقی شده و مغایر با اصل مسئولیت پذیری در منشور اخلاق ورزش کشور است.

لذا انتظار است فدراسیون فوتبال ضمن عذرخواهی از تماشاگران عزیز بعنوان سرمایه های اصلی ورزش کشور، با احترام به ارزش‌های پذیرفته شده جامعه، پیش بینی لازم در رابطه با سایر رویدادهای مشابه انجام و با اتخاذ تدابیر لازم از وقوع اتفاقات مشابه جلوگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: