کد خبر: ۹۱۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۵
جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده می‌گوید: «آخرین چیزی که به آن فکر می‌کنم درگیر شدن در یک جنگ زمینی یا هسته‌ای با روسیه است.»

بایدن: آخرین چیزی که به آن فکر می‌کنم درگیر شدن در یک جنگ هسته‌ای با روسیه استبه گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز: جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده می‌گوید: «آخرین چیزی که به آن فکر می‌کنم درگیر شدن در یک جنگ زمینی یا هسته‌ای با روسیه است.»

خبرنگار از آقای بایدن می‌پرسد که شما گفته بودید اگر روسیه از سلاح شیمیایی استفاده کند باعث واکنش مشابه خواهد شد. چه پاسخی؟ آقای بایدن نیز تاکید کرد که من درباره آن پاسخ به شما چیزی نمی‌گویم. خبرنگار اصرار می‌کند که مردم دنیا می‌خواهند درباره آن پاسخ بدانند و بایدن نیز می‌گوید: «ولی من چیزی نخواهم گفت. اگر بگویم آنوقت روسیه به پاسخ ما پی خواهد برد. باید دیوانه شده باشی.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: