کد خبر: ۹۱۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۱۵۲
مهدی طارمی به دلیل اختلاف با اسکوچیچ از فهرست تیم ملی خط خورد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ورزش ایران در آبان ماه 1400 چند اتفاق مهم تلخ و شیرین داشت که به‌ مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

 

15 آبان، شکست ساحلی بازان در فینال به دست روسیه

1400081519102175523993164

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فینال مسابقات جهانی مقابل روسیه قرار گرفت و تن به شکست داد.

 

20 آبان، بازگشت ایران مقابل لبنان

01663445

تیم ملی فوتبال ایران در 20 آبان ماه در یکی دیگر از دیدارهای خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان رفت و چیزی نمانده بود اولین شکست خود را با اسکوچیچ تجربه کند و تا دقیقه 90 یک بر صفر عقب بود ولی در وقت‌های اضافه سردار آزمون و احمد نوراللهی گل‌های ایران را برای پیروزی در این بازی به ثمر رساندند.

 

25 ابان، برتری مقابل سوریه بدون طارمی

164586314

تیم ملی ایران چند روز بعد از برتری سخت مقابل لبنان به مصاف سوریه رفت و این تیم را با برتری قاطع 3 بر صفر همراهی کرد. در این دیدار مهدی طارمی به دلیل اختلافاتی که با اسکوچیچ داشت دعوت نشده بود و در ترکیب تیم ملی غایب بود ولی بعد از آن مشکل حل شد و از بازی بعد در جمع ملی‌پوشان قرار گرفت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: