کد خبر: ۹۱۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در حال حاضر تردد در تمامی مسیرها به راحتی در حال انجام است و هیچ گونه مسدودی و یا گرهی در جاده‌ها نداریم.

پلیس: هیچ گونه مسدودی جاده‌ای نداریمفرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در حال حاضر تردد در تمامی مسیرها به راحتی در حال انجام است و هیچ گونه مسدودی و یا گرهی در جاده‌ها نداریم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حسین اشتری در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی کشور در ایام نوروز این را هم اضافه کرد: در برخی از جاده‌ها به دلیل تراکم ، کندی حرکت مشاهده می‌شود اما به حمدلله همه مسیرها روان است.

وی افزود: نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد با افزایش سفرها مواجه هستیم و این آمارها توسط سامانه‌های ما به ثبت رسیده است، پیش بینی ما این است که تا روز ۱۳ یا ۱۴ فروردین ماه وضعیت سفرها ادامه داشته باشد.

اشتری ادامه داد: تراکم تردد به سمت جنوب کشور افزایش داشته، البته به سمت شمال و خراسان رضوی نیز این افزایش مشاهده می‌شود که بر همین اساس به همکاران توصیه کردیم در این مسیرها مراقبت‌های بیشتری را اعمال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: