کد خبر: ۹۱۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
تعداد بازدید: ۲۳۰
فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر اینکه مرز مهران برای تردد زائران همچنان بسته است، گفت: از زائران و گردشگران عزیز خواستاریم به مرز مراجعه نکنند.

مرز مهران برای تردد زائران بسته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر اینکه مرز مهران برای تردد زائران همچنان بسته است، گفت: از زائران و گردشگران عزیز خواستاریم به مرز مراجعه نکنند.

سردار احمد علی گودرزی در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: مرز مهران تنها به روی تجار، سرمایه گذاران و بازرگانان، طلاب حوزه‌های علوم دینی، دانشجویانی که در دانشگاه‌های ایران مشغول تحصیل هستند و افراد دو تابعیتی، افرادی که دارای نوبت پذیرش در مراکز درمانی ایران و همچنین افرادی که دارای اقامت در ایران بوده با رعایت الزامات بهداشتی باز است.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: مردم به شایعات توجه نکنند چرا که مرز مهران همچنان بر روی زائران بسته است و اگر چنانچه مرز باز شود از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

سردار گودرزی پس از بازدید از پایانه مرزی مهران در یادمان متبرکه شهدای قلاویزان مهران حضور یافت.

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرز‌های پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: