کد خبر: ۹۱۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۶
نماینده اصلاح‌طلب‌مجلس دهم با اشاره به فضاسازی معاندان علیه بیانات رهبر انقلاب و شعار سال گفت: رمز موفقیت عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب است و حرکت در این مسیر ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ به استقلال اقتصادی و مصونیت در برابر تحریم‌ها می‌رساند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم: برخلاف ادعای معاندان تحقق شعار سال موجب استقلال اقتصادی می‌‌شودبه گزارش خبرداغ،محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر بدخواهان و معاندان نظام درباره بیانات رهبر انقلاب و شعار سال گفت: اظهارات معاندان نظام درباره نظام و رهبر معظم انقلاب هیچ گاه از سر خیرخواهی و وطن‌پرستی و دلبستگی آنها نسبت به منافع ملی نیست.

وی ادامه داد: این اشخاص و افراد سخنگوی رژیم صهیونیستی، آل سعود و دیگر دشمنان نظام هستند و جیره خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم از آنها می‌گیرند.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم اظهار داشت: این افراد اگر سیاست‌های نظام را‌‌‌‌‌‌‌‌ تحسین کنند باید تعجب کرد و رفتار فعلی آنها که سیاست‌های نظام را‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سؤال می‌برند تعجب‌آور نیست.

وکیلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته شعار سال را‌‌‌‌‌‌‌‌ همواره حول محور تولید در نظر گرفتند و رمز موفقیت ما نیز عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است و حرکت در این مسیر ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ به استقلال اقتصادی و مصونیت در برابر تحریم‌ها می‌رساند.

وی افزود: اگر ما بخواهیم به مقابله با تحریم‌های دشمن بپردازیم راه حل آن عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور است.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در پایان گفت: معاندان با فضاسازی علیه سیاست‌های تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تنها بغض و لجاجت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان می‌دهند و این عملکرد آنها ثمر دیگری ندارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: