کد خبر: ۹۱۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۱۴۷
رئیس‌جمهوری آلمان که به بیماری کرونا دچار شده، در یک پیام ویدئویی گفت که تحریم‌های شدید علیه روسیه ناامنی‌ها و هزینه‌هایی برای مردم آلمان ایجاد می‌کند که اجتناب‌ناپذیر است.

اشتاین‌مایر: تحریم‌های شدید علیه روسیه ناامنی‌ها و هزینه‌هایی برای مردم آلمان ایجاد می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از دویچه وله: رئیس‌جمهوری آلمان که به بیماری کرونا دچار شده، در یک پیام ویدئویی گفت که تحریم‌های شدید علیه روسیه ناامنی‌ها و هزینه‌هایی برای مردم آلمان ایجاد می‌کند که اجتناب‌ناپذیر است.

او کوتاه پیش از برگزاری کنسرت "برای آزادی و صلح" فیلارمونی برلین در کاخ ریاست‌جمهوری آلمان در بلوو گفت "بله، روزهای سختی در انتظار ما در آلمان است. و تمام حقیقت این است که موانع دشوار هنوز در پیش رو است. همبستگی ما و حمایت ما، ایستادگی ما و نیز آمادگی ما برای پذیرش محدودیت‌ها، برای مدت زمانی طولانی ضرورت دارد.»

رئیس‌جمهوری آلمان هم‌زمان مردم آلمان را فراخواند، ترس به خود راه ندهند و به قدرت آزادی و دموکراسی تکیه کنند.

اشتاین‌مایر پیش از این گفته بود که پوتین نباید توان دموکراسی را دست‌کم بگیرد. او گفت، امروز مشخص شده که پوتین دموکراسی را دست‌کم گرفته است و افزود: «او توانمندی، شهامت و آزادی‌خواهی زنان و مردان اوکراین را دست‌کم گرفت – همچنان که یکپارچگی و قاطعیت پیمان‌های ما، مانند اتحادیه اروپا و ناتو را دست‌کم گرفت.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: