کد خبر: ۹۱۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۱۷۴
بدلیل بارش برف سنگین همراه با کولاک، یخبندان و لغزندگی سطح جاده در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم همراه داشتن زنجیرچرخ برای همه رانندگان عبوری الزامی است.

ارتفاع برف در گردنه الماس از دو متر فراتر رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال با اشاره به ارتفاع دو متری برف در گردنه الماس گفت: راهداران با کار شبانه‌روزی راه ارتباطی این گردنه و مسیر ارتباطی خلخال - اسالم را باز کردند.

معروف خسروی اظهار کرد: بدلیل بارش برف سنگین همراه با کولاک، یخبندان و لغزندگی سطح جاده در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم همراه داشتن زنجیرچرخ برای همه رانندگان عبوری الزامی است.

وی به زمین‌گیر شدن ده‌ها دستگاه خورو‌ها در شب گذشته در گردنه الماس اشاره کرد و گفت: دلیل اصلی این وضعیت نبستن بموقع زنجیر چرخ برروی خودرو‌ها توسط رانندگان بوده است.

خسروی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو فاقد زنجیر چرخ شب گذشته و پیش از ظهر امروز به کمک راهداران از برف جاده رهاسازی و به مسیر‌های خود هدایت شدند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال افزود: سرعت بیش از ۸۰ کیلومتر در ساعت باد در مسیر گردنه الماس و کولاک در این محور عملا بستن زنجیر برای رانندگان را غیرممکن کرده و سبب راه‌بندان جاده می‌شود.

خسروی با اشاره به بار ترافیکی سنگین در جاده خلخال - اسالم اظهار کرد: راهداران با استفاده از ۲ دستگاه بولدوزر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه کامیون ده چرخ مجهز به تیغه برفروب و نمک‌پاش، یک دستگاه برف‌خور و یک دستگاه اونیماک برف‌روب مشغول برف‌روبی، تیغه‌زنی و نمک‌پاشی گردنه الماس هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون این جاده مسدود نبوده و تردد خودرو‌ها در جریان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: