کد خبر: ۹۱۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۵۴
زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه "ایران تنها کشوری است که با تحمل محاصره اقتصادی و تحریم ها و توطئه ها، بهای حمایت از ملت فلسطین را می پردازد"، تاکید کرد جهان عرب به آرمان های فلسطین پشت کرده است.

جهاد اسلامی: ایران با تحمل محاصره اقتصادی و تحریم، بهای حمایت از فلسطین را می پردازدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه "ایران تنها کشوری است که با تحمل محاصره اقتصادی و تحریم ها و توطئه ها، بهای حمایت از ملت فلسطین را می پردازد"، تاکید کرد جهان عرب به آرمان های فلسطین پشت کرده است.

"زیاد نخاله" امروز (یکشنبه) در گفت وگوی ویژه با تارنمای خبری لبنانی "العهد" افزود: در جهانی که به جز عدالت همه چیز می توان در آن یافت، جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی و پشتیبان در کنار ملت فلسطین قرار گرفته است .

وی تاکید کرد: موضع ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن، علیرغم تمامی فشارها روز به روز مستحکم تر می شود اما در عوض جهان عرب در برابر دشمن صهیونیست بی حساب و کتاب و بی شرمانه در حال فروپاشی است .

نخاله اظهار داشت: جهان عرب بی هیچ قید و بندی به آرمان فلسطین و بیت المقدس پشت کرده و ملت فلسطین را تنها گذاشته است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط با روز جهانی قدس گفت: ماه مبارک رمضان ماه جهاد و پیروزی های بزرگ در تاریخ اسلام است و در آن شب قدر قرار دارد که از هزار شب گرامی تر است و در آن روز جهانی قدس قرار دارد که با شب های قدر همزمان شده است .

وی ادامه داد: امام خمینی (رض) آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را برگزید تا در آن مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و پرچم هایشان به منظور آزادسازی قدس برافراشته شود پس درود خدا بر امام خمینی (رض) باد آن روز که به دنیا آمد و آن روز که در رستاخیز زنده برانگیخته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: