کد خبر: ۹۱۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید: ۱۵۹
چلچراغ نوشت: بهروز وثوقی می‌گوید آخرین آرزوی او این است که به ایران بازگردد و چند نفر را آن‌طور که دلش می‌خواهد تربیت کند و تجربیاتش را در اختیار آن‌ها بگذارد.

آخرین آرزوی زندگی بهروز وثوقی چیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، بازیگری قدیمی که همه او را می‌شناسند و سالیان سال است که دیگر در ایران نیست و کار هنری هم نمی‌کند؛ بهروز وثوقی بارها اعلام کرده دوست دارد به ایران بازگردد اما هنوز این موقعیت برایش فراهم نشده است.

وثوقی در همین ارتباط، بازگشت به ایران را آخرین آرزوی زندگی خود دانسته و گفته است: «اگر فرصتی داده شود و برگردم ایران، چند نفر را آن‌طور که خودم دلم می‌خواهد و آن طور که خودم تجربه کرده‌ام، تربیت می‌کنم و تجربیاتم را در اختیارشان خواهم گذاشت.»

او ادامه داده: «اگر هم برگردم، نه این‌که کار فیلم کنم، بلکه بیایم و لااقل تجربیاتم را به صورت مجانی، در اختیار جوان‌ترها بگذارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: