کد خبر: ۹۱۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۶۰۱
علی بهادری نوشت: منابع حقوق بازنشستگان عزیز، این ماه نیز تا پیش از پایان ماه تأمین شد. این فرآیند از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا امشب پرداخت‌ها پایان می‌یابد.

سخنگوی دولت: پرداخت حقوق بازنشستگان تا امشب پایان می‌یابدعلی بهادری نوشت: منابع حقوق بازنشستگان عزیز، این ماه نیز تا پیش از پایان ماه تأمین شد. این فرآیند از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا امشب پرداخت‌ها پایان می‌یابد.

به گزارش خبرداغ ، سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: الحمدلله با تلاش مجموعه دولت در این ۷ ماه منابع پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان بدون افزایش پایه پولی و بدون استقراض از بانک مرکزی تامین شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
0
0
جناب آقای حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای
رییس محترم قوه قضاییه
از سال 1388 تاکنون در زمان خصوصی شدن شرکت مخابرات هر روز در رسانه ها علیه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و تهران به خاطر پایمال و ضایع شده حق و حقوق کارکنان، کارگران و بازنشستگان شرکت شکایت و اعتراض می کنیم و همچنان نیز ادامه دارد ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ مقام، مرجعی و هیچ کس پاسخگو و جوابگو نبودند و نیستند چرا؟
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
دفترمیرعامل وریئس هیت شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است که مخابرات پول ندارد، سوال بنده هم این است که اگر مخابرات پول ندارد پس چگونه و چطور حقوق مدیران و مسئولان و کارکنان رسمی شرکت مخابرات در دی، بهمن و سفنده ماه سال1400 پرداخت شده است و بن خواربار و عید مبلغ بالای 10 میلیون تومان واریز کرده است چرا؟
و فقط بن خوار بار بازنشستگان مخابرات پول ندارد چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: