کد خبر: ۹۱۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۵
در تماس تلفنی بعد از ظهر امروز وزیر امور خارجه ایران با بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان، طرفین در مورد توسعه روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. وزیر امور خارجه سلطنت عمان ابراز امیدواری کرد گام‌های نهایی در مورد مذاکرات وین نیز هر چه زودتر برداشته شود.

وزیر خارجه عمان: امیدوارم هر چه سریع‌تر گام‌هایی نهایی در مذاکرات وین برداشته شودبه گزارش خبرداغ ، در تماس تلفنی بعد از ظهر امروز وزیر امور خارجه کشورمان با بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان، طرفین در مورد توسعه روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و بین‌المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

دکتر امیرعبداللهیان با اشاره به روابط نزدیک دو کشور، نسبت به توسعه بیشتر مناسبات دوجانبه ابراز امیدواری کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین از نقش سازنده و قابل تقدیر سلطنت عمان در حل و فصل برخی موضوعات از جمله پرونده زندانیان امنیتی تقدیر کرد.

وزیر امور خارجه سلطنت عمان نیز ضمن ابراز خرسندی و تشکر از اظهارات و اقدامات وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوعات مورد اشاره، بر تداوم روابط و تماسهای نزدیک طرفین تاکید کرده و ابراز امیدواری کرد گامهای نهایی در مورد مذاکرات وین نیز هر چه زودتر برداشته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: