کد خبر: ۹۱۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۴
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. همچنین یحیی گل محمدی نیز مصاحبه ای عجیب انجام داده است در ادامه ببینید.

ادامه حواشی دربی با تنش‌آفرینی و عصبانیت یحییبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: در حالی‌که مجیدی در دومین بازی متوالی خانگی با تعویض‌های خود گره‌های بازی را باز کرده بود و در حالی‌که این تساوی برای او ارزشی به مراتب بیش از تساوی یک امتیازی داشت، سرمربی آبی‌ها به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برنده بازی تماشاگران بودند 

 همانطور که پیش بینی کردم بازی خوبی شد و هواداران لذت بردند. استراتژی ما بسیار خوب بود. همان نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و پرسپولیس از تنها موقعیتش گل به دست آورد. در نیمه دوم با تغییر سیستم به گل رسیدیم. در کل بازی بسیار خوبی بود و خیلی خوشحال شدم هواداران در ورزشگاه حضور داشتند، فکر می‌کنم برنده بازی آنها بودند.

صددرصد پنالتی بود 

در نیمه اول موقعیت‌های بسیاری داشتیم و نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، آن صحنه صددرصد پنالتی بود و گلر پرسپولیس بی احتیاطی کرد. می‌توانستیم از موقعیت استفاده کنیم اما درست برعکس شد. پیش بینی ما بود که هر دو تیم برای برد وارد زمین شوند و اینطور هم شد اما فکر می‌کنم تیمی که شانس بیشتری داشت، استقلال بود.

تعویض‌های تهاجمی

به هر جهت نمی‌خواستیم نتیجه را واگذار کنیم. پرسپولیس در لاک دفاعی بود. از آرمان و رودی در خط حمله استفاده کردیم و امانوف و کوین را به کناره ها بردیم.

کدام احتیاط؟

مجیدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره ترکیب محتاطانه استقلال هم گفت: ارسلان مطهری، کوین و حسین زاده سه فوروارد را در خط حمله قرار دادیم و چه ترکیب دفاعی ای؟ نه من بازیکنان با شرایط بهتر را انتخاب کردم. همه بازیکنانی که بازی کردند شرایط بهتری در رختکن داشتند.

فرصت سوزی مهاجمان استقلال

با حرفتان کاملا موافقم و موقعیت زیاد داشتیم. شاید این ایراد من است که این را برطرف نکردم اما حتما کار خواهیم کرد که این مشکل را برطرف کنیم.

از بازیکنانم تشکر می‌کنم 

ما بعد از هفته‌ها، دومین باری بود که از یک تیم عقب افتادیم و این یک نکته مثبت تیم من است که عقب نیفتادیم. نظر شخصی من این است که نیمه اول سرتر از حریف بودیم و می‌توانستیم گل بزنیم اما برخلاف روند بازی گل خوردیم. ما چهار گل از ضربات ایستگاهی و تنها سه گل در جریان بازی خوردیم. این فوق العاده است و از بازیکنان تشکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: