کد خبر: ۹۱۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۹۱
مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه کاهش نسبی دما تا فردا در سطح استان و یخبندان شبانه در دامنه‌ها پیش‌بینی می‌شود گفت: از جمعه تا دوشنبه با انباشت آلاینده‌ها رخداد کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت.

کاهش ۴ درجه‌ای دمای پایتخت تا فردا ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی ۵ روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری و گاهی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در بعضی ساعت‌های امروز وزش باد شدید تا خیلی شدید در سطح استان با احتمال ریزش موقتی گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی و غربی و گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات شمال شرقی استان مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران افزود: از امروز تا فردا کاهش نسبی ۴ درجه‌ای دما در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روزهای شنبه تا دوشنبه افزایش نسبی دما در مورد انتظار است ادامه داد: از جمعه شب تا بامداد دوشنبه به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه، سکون نسبی جو و در نواحی پرتردد و صنعتی گاهی انباشت آلاینده‌ها و رخداد کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: