کد خبر: ۹۱۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۴
کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه تیمی که با آرامش بازی کند، پیروز میدان خواهد شد، گفت: سالهاست حاشیه‌ها به دربی ضربه زده و اجازه نداده دو تیم بازی روانی از خود به نمایش بگذارند.

ورمزیار: حاشیه‌ها همیشه به دربی ضربه زده استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: صادق ورمزیار کاپیتان پیشین استقلال در خصوص دیدار امروز استقلال و پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. همه بازی‌ها برای همه تیم‌ها سه امتیاز دارد اما این دیدار سوای امتیازاتش شرایط ویژه ای هم دارد. دو تیم نمی‌خواهند مقابل هم نتیجه را واگذار کنند. هواداران هم به دنبال این هستند تیمشان پیروز میدان شده و برای تماشاگران رقیب تا دیدار بعدی کری بخوانند. با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد استقلال از لحاظ روحی و روانی در وضعیت بهتری است اما این دیدار هرگز به جدول و این مسائل ارتباط نداشته و هردو تیم می‌جنگند تا پیروز شوند و این مسئله باعث شده حاشیه‌های زیادی به وجود بیاید که این حاشیه‌ها به فوتبال ضربه زده و اجازه نداده تو تیم بتوانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند.

وی اضافه کرد: استقلال از هر لحاظ نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری دارد اما وقتی دو تیم وارد زمین می‌شوند، همه چیز تغییر می‌کند و مشخص نیست در پایان چه تیمی می‌تواند برنده این بازی سنگین باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد وضعیت سرخ پوشان تهرانی اظهار داشت: پرسپولیس تیم قابل احترام و خوبی است. خط هافبک و حمله خوبی دارد و دو بازیکن آماده این تیم به نام‌های امیری و ترابی می‌توانند در این دیدار نقش تأثیرگذاری داشته باشند. قرمزپوشان هم به دنبال این هستند تا ببرند و فاصله خود را با رقیب قدیمی کم کنند.

ورمزیار در مورد عملکرد رافائل سیلوا مدافع جدید استقلال تأکید کرد: او اندام کشیده و ورزیده‌ای دارد. خوش فکر است و با اینکه با استقلال فقط چند جلسه تمرین کرده بود، هماهنگی خوبی با مدافعان دیگر داشت. کادر فنی باید او را برای این دیدار توجیه کند و او بداند این دیدار چقدر برای هر دو تیم حساس است اما اعتقاد دارم او یک مدافع خوب و سرزن ایده آل است که می‌تواند جای خالی دو مدافع استقلال را که به ناحق از این تیم جدا شدند را پر کند.

وی در پاسخ به این پرسش که اصلی ترین فاکتور برای موفقیت در این دیدار چیست؟ خاطرنشان کرد: مهمترین عاملی که می‌تواند یکی از دو تیم را صاحب سه امتیاز کند، آرامش و دور شدن از استرس است. این آرامش را باید از مدیریت به کادر فنی و از کادر فنی به بازیکنان انتقال داد تا در مجموع همه با هم بتوانند با آرامش کامل به استقلال کمک کرده و باعث پیروزی این تیم شوند. اعتراض به داوری جنجال‌های بی خود و درگیری‌های بی دلیل می‌تواند هم کیفیت بازی را پایین آورده و هم آرامش را از دو تیم دور کند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که گل زدن در دربی چه لذتی دارد، تصریح کرد: من سه بار دروازه پرسپولیس را باز کردم. اگر در تمام دیدارهای دیگر گل بزنیم هیچ وقت لذت گل زنی در دربی را ندارد. نام گل زن در تاریخ جدال دو تیم باقی خواهد ماند و همیشه گل زن دربی اسم خود را در آمار گل زنی‌ها خواهد دید.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران در این دیدار بر جذابیت‌های بازی می‌افزاید. دو سال بود که فوتبال را در سکوت کامل تماشا می‌کردیم. امیدوارم هواداران استقلال که بعد از مدتها به ورزشگاه می آیند از تیمشان حمایت کرده تا استقلال بتواند با حمایت آنها روحیه بهتری پیدا کرده و برنده این دیدار سنتی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: