کد خبر: ۹۱۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۱۲۶
رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: رییس قوه قضاییه در سفر اخیر خود به این استان ۶۳ دستور راهبردی در حوزه های مختلف صادر کرده اند که تمامی این دستورها تدوین و دسته بندی شده و برای هر کدام، مهلت اجرا تعیین شده است.

۶۳ دستور راهبردی رییس قوه قضاییه در سفر اخیر به هرمزگان تدوین شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مجتبی قهرمانی روز پنجشنبه با تشریح دستاوردهای سفر اخیر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان تصریح کرد: از این تعداد دستور صادر شده، ۲۸ دستور در حوزه بنادر، گمرکات و اموال تملیکی بوده که چهار دستور در نشست با مسوولان ارشد استان، ۱۵ دستور در نشست تخصصی حمایت از تولید و سرمایه گذاری، ۹ دستور در ملاقات های مردمی و دیدار با مراجعان در طول سفر و هفت دستور نیز در  نشست با همکاران قضایی و اداری صادر شده است.

وی بیان داشت: بعضی از این دستورها، شامل بررسی های کارشناسی و تحلیلی و رفع ابهام ها و سووالات در خصوص موضوع های مختلف است. 

رییس شورای قضایی استان هرمزگان اظهارداشت: در یکی از این دستورها رییس قوه قضاییه، خواسته اند که کمیته ای تشکیل شود و به ۱۰ ابهام و سؤال، پس از بررسی، پاسخ دقیق و کارشناسی داده شود.

وی همچنین تاکید کرد: در نخستین ساعات پس از سفر رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، اجرای دستورهای ایشان آغاز شده و تاکنون اقدام‌های خوبی در این خصوص صورت گرفته که گزارش‌های موردی آن تهیه و ارسال گردیده و در نهایت جمع‌بندی اجرای کامل دستورها نیز ارسال خواهد شد.

وی ابرازداشت: به اذعان مسوولان گمرک، در بازدیدهای پی در پی که از گمرکات و بنادر هرمزگان صورت گرفته، موثرترین و دقیق ترین بازدید توسط رییس قوه قضائیه انجام شده است.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه در ادامه بازدیدهای استانی خود، روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده با پرواز عمومی وارد بندرعباس شد و علاوه بر بازدید از بنادر، گمرکات و انبارهای سازمان اموال تملیکی در نشست های مختلفی از جمله با فعالان اقتصادی و قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان شرکت کرد و به منظور رفع موانع و مشکلات در بخش های مختلف دستورهای لازم را صادر کرد.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: