کد خبر: ۹۱۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۶
طی روزهای گذشته روابط عمومی خانه تئاتر اطلاعیه ای مبنی بر حضور اعضای این خانه به منظور دریافت بن ویژه نوروز یا بسته معیشتی با همراه داشتن کارت یا شماره عضویت خانه تئاتر و کارت ملی ابلاغ کرد.

واقعا هیچ کسی از این اتفاق شرمنده نیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از صبا: طی روزهای گذشته روابط عمومی خانه تئاتر اطلاعیه ای مبنی بر حضور اعضای این خانه به منظور دریافت بن ویژه نوروز یا بسته معیشتی با همراه داشتن کارت یا شماره عضویت خانه تئاتر و کارت ملی ابلاغ کرد.

ولی یکی از اعضای خانه تئاتر در پیامی ویدیویی که در صفحه مجازی خود منتشر کرد از تاریخ گذشته بودن اقلام اهدایی مانند حبوبات، شکر، رب گوجه فرنگی و .. خبر داد.

پس از واکنش تعداد دیگری از اعضای خانه تئاتر به این موضوع و بازگرداندن بسته های معیشتی، بیانیه ای از سوی خانه تئاتر صادر شد.

متن این بیانیه به این شرح است:

« اقلام غذایی و خواروبار موجود در خانه‌ تئاتر متعلق به زمانی‌است که شهرام گیل‌آبادی به عنوان مدیرعامل در این خانه حضور داشت و در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ مقدار زیادی از این بسته ها توزیع شد و تعدادی در انبار باقی ماند. هیأت مدیره از تعداد و ماهیت آنها اطلاع دقیقی نداشت تا چند هفته‌‌ پیش که این بسته‌ها از انبار بیرون آمد و زیر نظر بازرس خانه تئاتر شمرده شد. طبق گزارش تعداد و کسری بعضی اقلام و تاریخ مصرف آنها مشخص شد.

با بعضی از عزیزان انجمن‌ها و اعضای خانه تئاتر درباره‌ آنها مشورت شد. آنها اعلام کردند که این اقلام خوراکی خشک معمولا در ارجاع به کارخانه‌ها، دوباره بسته‌بندی شده و با تاریخ جدید روانه بازار می‌شود. خانه‌ تئاتر به‌ جای دور ریزی تصمیم نهایی درباره آنها را به عهده‌ مدیران انجمن‌ها گذاشت تا به تشخیص خود برای تعیین تکلیف این مواد عمل کنند و بسته های معیشتی را در اختیار عزیزانی که با تاریخ مصرف آن‌ها مشکلی ندارند، قرار دهد. حال عزیزانی که بسته‌های حمایتی را دریافت کرده و خواستار استفاده نیستند، خواهشمند است این بسته‌ها را به خانه‌ تئاتر بازگردانند.»

بیانیه بالا توجیهی غلط و عذری بدتر از گناه بود که بیشتر توهین به شان و شخصیت اعضای این خانه به شمار می رفت و جالب توجه است که هیات مدیره خانه تئاتر به جای عذرخواهی از تمامی اعضای دریافت کننده و حفظ شان انسانی آنها شرایط اقتصادی و معیشتی هنرمندان را دستمایه برخوردی این چنین سهل انگارانه قلمداد کرد و بدون ابراز پشیمانی تنها به بیان این نکته که این بسته های معیشتی برای عزیزِ محترم و معترضی که در خانه مطلوب و شرایط اقتصادی مناسبی قرار دارند؛ تهیه نشده بوده است، اکتفا کرد.

این بیانیه به جای اینکه آبی بر آتش بی احترامی و بی توجهی خانه تئاتر به اعضایش باشد بدون هیچگونه ابراز پشیمانی و با علم به موضوع، توهین بزرگ تری نسبت به هنرمندانی که عضو خانه تئاتر هستند به شمار می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: